صادرات انواع لواشک فله ای به آلمان

صادرات انواع لواشک فله ای

صادرات انواع لواشک فله ای و بسته بندی از کارخانه های تولید کننده در ایران به کشورهای اروپایی از جمله آلمان امکان پذیر است. این محصولات را می توان از مراکز معتبر تهیه کرد و محصولی با کیفیت و مرغوب مناسب صادرات را مستقیما از تولید کننده آن تهیه نمود. ما به عنوان یکی از تولید کنندگان انواع محصولات فله و بسته بندی از جمله لواشک، ترشک و رب های میوه ای، محصولات خود را که دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت می باشند را به صورت عمده و مستقیم به فروش می رسانیم.

صادرات انواع لواشک فله ای

انواع لواشک فله ای

لواشک یکی از محصولاتی است که از پوره میوه های مختلف تهیه می شود و به دو صورت فله ای و بسته بندی در بازارها عرضه می شود. لواشک های فله ای خود از انواع پالپ دار و ساده برخوردارند و آن ها را به نام های کیلویی، متری، ورقه ای و غیره می شناسند. این محصولات از طعم های فوق العاده زیر برخوردارند.

  1. لواشک آناناس فله
  2. لواشک استوایی فله
  3. لواشک لیموعمانی فله
  4. لواشک شاهتوت فله
  5. لواشک آلوئه ورا فله
  6. لواشک انبه فله
  7. لواشک هفت میوه فله
  8. لواشک سیب ترش فله
  9. لواشک پرتقال فله
  10. لواشک زغال اخته فله
  11. لواشک زردآلو فله
  12. لواشک آلبالو فله
  13. لواشک آلو فله
  14. لواشک هلو فله
  15. لواشک کیوی فله

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع لواشک فله ای را می توان در کارتن های 20 کیلویی حاوی 10 ورقه لواشک به صورت عمده خریداری کرد. هر کارتن شامل یک طعم می باشد.[/box]

صادرات انواع لواشک فله ای

ویژگی انواع لواشک فله

  • این محصولات بهداشتی، توسط سلفون و روکش های پلاستیکی پرس می شوند تا از آلودگی های محیط در امان باشند.
  • بعضی از طعم های لواشک های فله مانند کیوی، پرتقال، زردآلو و آلبالو هم به صورت ساده و هم به صورت پالپ دار تولید می شوند.
  • ابعاد لواشک های فله تقریبا 120*50 سانتی متر است.
  • از لواشک های بدون پالپ و ساده در تهیه لواشک های طرح دار استفاده می شود.

صادرات انواع لواشک فله ای

صادرات انواع لواشک فله ای به آلمان

آلمان یکی از کشورهای مقصد صادراتی انواع محصولات است. هرساله خریداران و تاجران مقدار قابل توجهی از محصولات بخصوص خوراکی را به این کشور صادر کرده و به سود بسیار مناسبی دست می یابند. این محصولات را می توان با اطمینان کامل به صورت عمده از تولیدکنندگان آن ها در شهرهای مختلف ایران تهیه کرد.