خرید انواع ترشک و لواشک دارای مجوز بهداشت 

ترشک و لواشک دارای مجوز

انواع ترشک و  لواشک دارای مجوز بهداشت در کارخانه های معتبر به تولید می رسند. این کارخانه ها تماماً زیر نظر متخصصین و وزارت بهداشت فعالیت دارند و محصولاتی که به تولید می رسانند، بهداشتی، سالم و مطمئن هستند. خرید این نوع محصولات از کارخانه می تواند به روش های مختلفی صورت بگیرد و مشتریان عزیز قادر هستند این محصولات را به صورت حضوری و یا تلفنی ویا آنلاین از کارخانه خریداری نمایند. از مزایای خرید از کارخانه  این است که هیچ واسطه ای در میان نبوده و محصولات با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

ترشک و لواشک دارای مجوز

ویژگیهای ترشک و لواشک دارای مجوز بهداشت

اگر به عنوان یک عمده فروش و خریدار، قصد خرید محصولاتی همچون ترشک، لواشک و رب میوه ای را دارید لازم است که هنگام خرید به چندین مورد توجه ویژه‌ای داشته باشید. در ادامه لیستی از مواردی را که هنگام خرید باید به آنها دقت کنید را برای شما فراهم کرده ایم.

هنگام خرید محصولات خوراکی به ویژه محصولاتی همچون لواشک، ترشک و رب میوه ای باید به عطر طعم و رنگ آنها دقت کنیم. در صورتی که هر کدام از این موارد، غیر طبیعی بود باید از خرید اجتناب کرد.

  1. ظروف و بسته‌بندی این محصولات باید محکم و سالم باشد.
  2. درون محصول نباید هیچ اثری از مواردی همچون برگ و شاخه میوه، دم میوه، و شن و کاه وجود داشته باشد.
  3. بر روی این محصولات باید مواردی همچون وزن خالص، نشان سیب سلامت، پروانه تولید، شماره سری ساخت، تاریخ تولید و تاریخ مصرف محصول درج شده باشد.

در صورتی که هنگام خرید به این موارد توجه کنید می توانید از محصول خریداری شده خود مطمئن باشید.

ترشک و لواشک دارای مجوز

 انواع لواشک و ترشک

همانطور که  اکثر ما می دانیم محصولاتی همچون لواشک و ترشک در بازار به صورت بسته بندی و یا کیلویی قابل خریداری می باشند. ‌لواشک ها و ترشک های بسته بندی در بسته های مخصوص در اندازه های مختلف تولید می شوند.  این محصولات مناسب برای فروش در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها می باشند تا کسانی که قصد خرید های جزئی دارند بتواند آنها را خریداری کنند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]در مقابل لواشک و ترشک هایی نیز تولید می شوند که به صورت فله ای به فروش می رسند. فروش این محصولات بیشتر در فروشگاه هایی همچون فروشگاه های ترشیجات فله کاربرد دارند و یا توسط کارگاه های بسته بندی مجاز، در بسته بندی های کوچکتر به بازار عرضه می شوند.[/box]

ویژگی های انواع لواشک و ترشک کیلویی

  • لواشک های کیلویی در ابعادی حدود ۱۲۰*۵۰ سانتیمتر  به تولید می رسند.
  • این محصولات توسط روکش های پلاستیکی و یا سلفونی از هر دو طرف پرس می شوند تا از برخورد محصول خوراکی با هوا و یا آلودگی های محیطی جلوگیری شود.
  • لواشک های کیلویی به صورت پالپ دار و یا ساده تولید می شوند که در نوع پالپ دار تکه هایی از میوه وجود دارد.
  • ترشک های کیلویی حاوی ۳۰ درصد شربت میوه و ۷۰ درصد میوه می‌باشند، که میوه موجود در ترشک ها در اصل خشکبار میوه است.
  •  هر یک از ظروف یا پت های ترشکهای کیلویی، به طور تقریبی ۱۳ کیلوگرم می باشند.

ترشک و لواشک دارای مجوز

 خرید انواع محصولات دارای مجوز بهداشت

جهت خرید هر یک از محصولات معرفی شده در مطلب فوق می توانید این محصولات را از کارخانه های معتبر و دارای مجوز بهداشت تهیه کنید. این کارخانه ها در شهرهای بزرگ ایران همچون مشهد، تبریز، بروجرد، تهران، شبستر و غیره در حال فعالیت می باشند و نمایندگانی در شهرهای سراسر ایران دارند. خرید این محصولات می تواند به صورت حضوری و آنلاین و یا تلفنی صورت بگیرد. در صورتی که قصد خرید عمده هر یک از این محصولات را دارید می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.