خرید مستقیم لواشک سفره ای بدون پالپ از کارخانه

لواشک سفره ای بدون پالپ

لواشک سفره ای بدون پالپ یکی از انواع لواشک های کیلویی است که در کنار لواشک های پالپ دار به تولید می رسد. خرید و فروش این محصول از کارخانه به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. لواشک سفره ای از قدمت بیشتری نسبت به دیگر انواع لواشک ها دارد و از زمان های بسیار قدیم به صورت خانگی به تولید می رسیده است. اما امروزه این محصول در کارخانه به صورت صنعتی به تولید می رسد و امکان خرید آن به صورت مستقیم نیز برای خریداران عزیز فراهم گشته است.

لواشک سفره ای بدون پالپ

لواشک سفره ای بدون پالپ

همانطور که می دانید لواشک های سفره ای در دو نوع پالپ دار و بدون پالپ تولید می شوند. از لواشک های بدون پالپ جهت تولید انواع لواشک های طرح دار استفاده می شود چرا که سطح این نوع لواشک کاملاً صاف و یکدست بوده و همچنین به راحتی شکل می پذیرد.

هر عدد از لواشک های سفره ای بدون پالپ، دارای وزنی حدود ۲ کیلوگرم می باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش این محصول در کارتون های ۲۰ کیلوگرمی حاوی ۱۰ عدد لواشک سفره ای بدون پالپ از یک طعم صورت می گیرد.[/box]

در حال حاضر لواشک های بدون پالپ دارای چهار طعم و رنگ اصلی زیر می باشند.

  1. لواشک پرتقال
  2. لواشک زردآلو
  3. لواشک کیوی
  4. لواشک آلبالو

موارد فوق به ترتیب در رنگ های نارنجی، زرد، سبز و قرمز تولید می‌شوند.

لواشک سفره ای بدون پالپ

 خرید مستقیم لواشک سفره ای

هم اکنون انواع لواشک های سفره ای بدون پالپ و پالپ دار را می توانید مستقیم از تولید کننده اصلی آن خریداری کنید. با انواع طعم های لواشک های بدون پالپ در مطلب پیشین آشنا شدید لواشکهای پارک دار نیز در طعم های زیر تولید می شوند و فروش آن‌ها از کارخانه به صورت عمده در حجم های بالا صورت می گیرد.

لواشک های سفره ای پالپ دار از نظر وزن و تعداد مشابه لواشک های بدون پالپ می باشند. در صورتی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارید می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.