خرید عمده لواشک بدون پالپ و بهداشتی

لواشک بدون پالپ و بهداشتی

لواشک بدون پالپ و بهداشتی یکی از انواع لواشک است که در کنار انواع لواشک های پالپ دار به تولید می‌رسد و خرید عمده آنها از کارخانه های سراسر ایران امکان پذیر می باشد. لواشک های بدون پالپ، از جمله لواشک هایی هستند که از زمان های قدیم به تولید می رسیدند. این محصولات بی نظیر یا به صورت مستقیم به عنوان تنقلات استفاده می‌شوند و یا از آنها برای تولید انواع لواشک های طرح دار استفاده می شود. دلیل اینکه از این نوع لواشک برای تولید لواشک طرح دار استفاده می‌شود را در ادامه این مطلب با هم خواهیم خواند.

لواشک بدون پالپ و بهداشتی

لواشک بدون پالپ و بهداشتی

به طور کلی لواشک ها یا به صورت پالپ دار و یا بدون پالپ (ساده) تولید می‌شوند. تفاوت این نوع لواشک ها با یکدیگر در این است که لواشک های پالپ دار دارای تکه های میوه می باشند، اما لواشک های ساده تنها از پوره یکدست میوه های مختلف تهیه می شوند و درون آنها هیچگونه اثری از تکه‌ های میوه وجود ندارد.

لواشک بدون پالپ و بهداشتی

یکی از دلایلی که از این نوع لواشک در تهیه لواشک های طرح دار همچون گل رز، کیک لواشکی و… استفاده می‌شود همین یکدست بودن آن ها است که باعث می شود به راحتی شکل گرفته و دچار شکنندگی نگردد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]از دیگر ویژگی‌ های لواشک های بدون پالپ می‌توان به وزن ۲ کیلوگرمی آنها اشاره کرد.[/box]

لواشک بدون پالپ و بهداشتی

خرید عمده انواع لواشک های بدون پالپ و پالپ دار بهداشتی

این نباشد تا پس از تولید در کارخانه یا به صورت عمده و مستقیم از کارخانه به فروش می‌رسند و یا توسط عوامل پخش به فروشگاه ها و مغازه داران عرضه می گردد. این لواشک ها که به آنها لواشک های کیلویی گفته می شود،  درون کارتون های ۲۰ کیلویی حاوی ۱۰ عدد لواشک بدون پالپ و یا ۱۰ عدد لواشک پالپ دار از یک طعم به فروش می رسد.