خرید عمده رب میوه صادراتی از ایران

رب میوه صادراتی

رب میوه صادراتی یکی از محصولاتی است که در کنار خوراکی های دیگری همچون لواشک و ترشک، قابل صادرات به دیگر کشورهای دنیا می باشد. برخلاف لواشک و ترشک که از سال‌های دور در کشورمان ایران به تهیه و تولید می رسیده اند، رب میوه یکی از محصولاتی است که در چندین سال اخیر تولید می‌شود و امروزه در کارخانه های مختلف در شهرهای سراسر ایران تولید می گردد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]این کارخانه ها دارای مجوز های بهداشت هستند و محصولات خود را زیر نظر متخصصین و وزارت بهداشت به تولید میرساند از این رو محصولی که به تولید می‌رسد کاملاً سالم و بهداشتی و مناسب برای صادرات به کشور های دیگر می باشد.[/box]

رب میوه صادراتی

 رب میوه صادراتی

همانطور که می‌دانید برای صادرات محصولات مختلف همیشه ویژگی هایی در نظر گرفته می شود که محصولات باید آنها را دارا باشند تا بتوان به دیگر کشورهای دنیا آنها را صادر کرد. بخصوص محصولات خوراکی و فراورده های میوه ای همچون رب میوه، لواشک و ترشک. به چندین مورد از این ویژگی‌ها در ادامه اشاره شده است.

  • محصول یا خوراکی مورد نظر باید حتماً دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت، پروانه تولید شماره سری ساخت، وزن خالص و تاریخ تولید و تاریخ مصرف باشد.
  • تاریخ درج شده برای خوراکی باید به تاریخ لاتین نیز ثبت گردد.
  • بسته بندی خوراکی که مورد نظر، می بایستی دارای استانداردهای لازم باشد و از استحکام خوبی برخوردار باشد.
  • مواد تشکیل دهنده باید به صورت کاملاً دقیق برای بسته‌بندی درج شوند.

خوشبختانه رب های میوه ای که در کارخانه های معتبر به تولید می‌رسند دارای این ویژگی ها بوده و قابل صادرات به کشورهای دیگر می باشد. این محصولات جزو متنوع ترین خوراکی ها و ترشیجات موجود در بازار هستند که به انواع آنها در ادامه اشاره شده است.

  1.  رب آلبالو
  2. رب انجیر
  3. رب نارنج
  4. رب استوایی
  5. رب لیمو عمانی
  6. رب گوجه سبز
  7. رب آلو
  8. رب آلو زرد
  9. رب آلو قرمز
  10. رب انار غلیظ
  11. رب انار رقیق
  12. رب زرد آلو زرد
  13. رب زرد آلو قرمز
  14.  رب تمشک
  15. رب لیمو سبز
  16.  رب زغال اخته
  17.  رب زرشک

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]صادرات محصولات نامبرده شده درون پت های ۱۳ کیلوگرمی صورت می گیرد که تمامی ویژگی هایی که در مطلب قبلی ذکر شد بر روی آنها درج شده است.[/box]

رب میوه صادراتی

خرید عمده رب میوه از کارخانه های ایران

خرید عمده انواع رب میوه می‌تواند به صورت حضوری اینترنتی و یا تلفنی انجام شود. شما به عنوان یک خریدار می توانید از سراسر شهرهای ایران اقدام به خرید نمایید و محصول مورد نظر خود را در اندازه دلخواه و طعم مورد نظر خود به صورت کاملاً مستقیم و بدون واسطه دریافت نمایید.