فروشنده لواشک طاقه ای زغال اخته پالپدار

فروشنده لواشک طاقه ای زغال اخته پالپدار

لواشک طاقه ای زغال اخته در کنار 16 طعم دیگر به صورت پالپ دار و با طعم های ترش و شیرین و ملس به صورت عمده تولید می شوند. تمامی لواشک های طاقه ای پالپ دار به صورت فله در کارتن های 20 کیلوگرمی به فروش می رسند. خریداران و عمده فروشان عزیز می توانید این محصولات را در سراسر ایران تهیه نمائید.

لواشک طاقه ای زغال اخته

لواشک طاقه ای پالپ دار

لواشک های طاقه ای در واقع ورقه هایی از لواشک هستند که دوطرف آن توسط پلاستیک پرس شده اند. این ورقه ها به عرض 40 تا 45 سانتیمتر و طول 120 سانتیمتر به بازار عرضه می گردند. این لواشک های طاقه ای در طعم های متفاوتی تولید می شوند که در اکثر آنها، تکه های خرد شده خشکبار میوه به کار گرفته شده که به همین منظور، لواشک های طاقه ای پالپ دار نامیده می شوند.

رنگ متفاوت این تکه ها نسبت به رنگ لواشک اصلی (پایه) زیبایی خاصی به ظاهر آن داده است که نظر علاقمندان به محصولات ترشیجات را به خود جلب می کند.

لواشک طاقه ای زغال اخته

لواشک های طاقه ای پالپ دار در 14 طعم متفاوت در کارخانه تولید می شود که عبارتند از:

1- لواشک طاقه ای زغال اخته پالپ دار

2- لواشک طاقه ای پرتقال پالپ دار

3- لواشک طاقه ای هفت میوه پالپ دار

4- لواشک طاقه ای آناناس پالپ دار

5- لواشک طاقه ای زرشک پالپ دار

6- لواشک طاقه ای آناناس پالپ دار

7- لواشک طاقه ای کیوی پالپ دار

8- لواشک طاقه ای انار پالپ دار

9- لواشک طاقه ای سیب ترش پالپ دار

10- لواشک طاقه ای انبه پالپ دار

11- لواشک طاقه ای لیمو پالپ دار

12- لواشک طاقه ای شاتوت پالپ دار

13- لواشک طاقه ای استوایی پالپ دار

14- لواشک طاقه ای آلوورا پالپ دار

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات خوشمزه به صورت کیلویی یا فله در بازار ترشیجات به فروش می رسند. به جز این 14 مورد، سه طعم آلو، زردآلو و آلبالو جز طعم های لواشک های طاقه ای هستند که به صورت ساده و بدون پالپ تولید می شوند.[/box]

لواشک طاقه ای زغال اخته

لواشک طاقه ای زغال اخته

این لواشک طاقه ای با رنگ قرمز و طعمی ترش از پوره زغال اخته تولید می شود. لواشک طاقه ای زغال اخته به دلیل خوش رنگ بودن و طعم دلچسب و ملس آن مورد استقبال طرفداران زیادی قرار گرفته است و به همین علت، پرفروش ترین محصول در بین محصولات در بازار ترشیجات محسوب می شود.

لواشک طاقه ای زغال اخته

خواص زغال اخته و لواشک آن

میوه زغال اخته دارای خواص درمانی از جمله درمان عفونی دستگاه گوارش و سیستم ادراری است. همچنین از آنجا که این میوه دارای آنتی اکسیدان می باشد باعث پاکسازی چربی در بدن می شود، بنابراین عملکرد قسمتی های از بدن مانند قلب و کبد را بهبود می بخشد. به علاوه باعث چربی سوزی در بدن شده و باعث کاهش وزن می گردد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]از دیگر مواد موجود در این میوه خوشمزه وجود ویتامین ث است که در کنار آنتی اکسیدان های موجود در زغال اخته باعث از بین رفتن چین و چروک های پوستی می گرد و به شادابی و جوانتر شدن پوست کمک می نماید.[/box]

همانطور که میدانید این میوه در تمامی فصول قابل دسترس نمی باشد و از آنجائیکه خشکبارهای میوه و همچنین پوره آن همانند خود میوه اثر می کنند، افراد می توانند با مصرف لواشک های زغال اخته که از پوره آن تولید شده است استفاده نمایند تا تاثیرات ذکر شده در بالا بر روی سلامتی مشاهده کنند.

لواشک طاقه ای زغال اخته

فروش لواشک طاقه ای زغال اخته

عمده فروشان محترم می توانند از طریق تماس مستقیم با مدیر فروش کارخانه و یا از طریق راههای ارتباطی موجود از قبیل واتساپ این لواشک طاقه ای خوش طعم را بدون واسطه با قیمتی مناسب خریداری نمایند.