بهترین قیمت لواشک طاقه ای بروجرد

بهترین قیمت لواشک طاقه ای

بهترین قیمت لواشک طاقه ای را می توانید مستقیما از درب کارخانه با نازلترین قیمت خریداری کنید. خرید عمده این محصولات به صورت فله در بسته بندی 20 کیلویی قابل عرضه می باشد.

بهترین قیمت لواشک طاقه ای

انواع لواشک طاقه ای

لواشک های طاقه ای با طعم های خوشمزه و رنگهای مختلف در کارخانجات سراسر کشور از قبیل بروجرد و تبریز تولید می شوند. این محصولات ترش و ملس در دو نوع ساده و پالپ دار (حاوی تکه های خشکبار میوه) به بازار عرضه می گردند.

شما می توانید طعم میوه را در لواشک های طاقه ای پالپ دار بروجرد به خوبی احساس کنید. این خوردنی های خوش طعم در 14 نوع پالپ دار و 3 نوع ساده در بازار ترشیجات قابل خریداری می باشند که نوع پالپ دار شامل 14 مورد زیر هستند:

1- انبه

2- آلوورا

3- شاتوت

4- پرتقال

5- هلو

6- زرشک

7- انار

8- آناناس

9- هفت میوه

10- سیب ترش

11- زغال اخته

12- استوایی

13- گیوی

14- لیمو

3 طعم لواشک ساده

1- آلو

2- آلبالو

3- زردآلو

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]17 مورد ذکر شده فوق ورقه هایی با وزن های 2 کیلوگرم می باشند که از طریق پلاستیک های مخصوص به خود پرس شده اند که کاملا بهداشتی می باشند.[/box]

با توجه به اینکه تمامی این لواشک های طاقه ای از پوره میوه تولید می شوند دارای ارزش غذایی همان میوه هستند. در نتیجه جایگزین مناسبی جهت استفاده در چاشت می باشند. لازم به ذکر است که هر دو طرف این لواشک های طاقه ای با نایلون پوشیده شده است تا از آلودگی های موجود در محیط در امان باشند و همچنین ارزش غذایی آنها حفظ گردد.

بهترین قیمت لواشک طاقه ای بروجرد

بهترین قیمت لواشک طاقه ای

همانطور که گفته شد بروجرد معروف ترین شهر در بین شهرهای تولید کننده لواشک های طاقه ای می باشد. کارخانجات موجود در این شهر، لواشک های طاقه ای در دو نوع پالپ دار و ساده را با کیفیت درجه ا در چهار رنگ مختلف شامل لواشک طاقه ای قرمز آلبالو، نارنجی پرتقال، زرد زردآلو و سبز کیوی با مناسب ترین قیمت به بازار ترشیجات عرضه می کنند.

بهترین قیمت لواشک طاقه ای

طریقه ثبت سفارش لواشک های طاقه ای به صورت مستقیم

از آنجائیکه لواشک های طاقه ای یا ورقه ای به صورت فله یا کیلویی به فروش می رسند، در جعبه های 20 کیلوگرمی در کارخانه بروجرد بسته بندی شده و به بازار عرضه می گردد.

شما خریدار عمده محترم می توانید با تماس به صورت مستقیم و یا از طریق مراکز فروش کارخانجات بروجرد از بهترین قیمت لواشک طاقه ای اطلاع حاصل نمائید تا پس از کسب اطلاعات لازم در مورد قیمت به روز و نحوه فروش و تحویل آن و همچنین با توجه به نیاز خود میزان درخواستی خود را سفارش دهید تا پیش فاکتور شما توسط مدیر فروش کارخانه صادر گردد و پس از تسویه حساب کامل، بار شما تحویل باربری و به مقصد ارسال شود.