خرید رب لیموعمانی کیلویی از کارخانه

خرید رب لیموعمانی

خرید رب لیموعمانی و 15 طعم بی نظیر دیگر از رب های میوه ای، مستقیما از کارخانه تولید کننده امکان پذیر است. رب لیموعمانی یکی از انواع رب های ترش با خواص فراوان است که از آن می توان به عنوان یک طعم دهنده بی نظیر در غذاها استفاده کرد. خرید رب های میوه ای کیلویی از کارخانه به صورت عمده صورت می گیرد. خرید مستقیم، انتخاب خریدارانی است که به کیفیت محصولات خود اهمیت زیادی می دهند و همچنین بدین روش، از هزینه های خرید خود می کاهند.

خرید رب لیموعمانی

رب لیموعمانی کیلویی

رب های میوه ای بسیار متنوع هستند و طعم های مختلفی دارند. این چاشنی های خوشمزه را معمولا می توان از فروشگاه های ترشیجات به صورت فله ای تهیه کرد. اما فروش آن ها به صورت مستقیم از کارخانه هم امکان پذیر است. این محصولات از پوره میوه ها تهیه می شوند و سپس در حرارت پخته می شوند و بدین ترتیب تا چندین ماه سالم می مانند.

رب های میوه ای در طعم های گوناگونی از جمله طعم رب استوایی، رب انار، رب کیوی، رب تمشک، رب نارنج، رب لیموسبز، رب لیموعمانی، رب زرشک، رب زغال اخته، رب انجیر، رب گوجه سبز، رب آلو، رب آلبالو و… تولید می شوند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات دارای سیب سلامت، پروانه تولید و مجوز بهداشت می باشند و از نظر مرغوبیت دارای کیفیت بسیار مناسبی می باشند.[/box]

خرید رب لیموعمانی

خرید رب لیموعمانی و دیگر رب های میوه ای از کارخانه

تولید کنندگان رب های میوه ای که اغلب تولیدکننده انواع لواشک ها و ترشک ها نیز هستند، این محصولات را به صورت مستقیم و عمده به فروش می رسانند. تولید و فروش رب های میوه ای کیلویی در پت هایی با وزن 13 کیلوگرم انجام می شود. این ظروف از استحکام بالایی برخوردارند و به همین دلیل در ارسال های بین شهری و مسافت های طولانی آسیب نمی بینند.