خرید و فروش ترشک انار و آلوچه به صورت عمده

فروش ترشک انار و آلوچه به صورت عمده از کارخانه صورت می گیرد. ترشک انار و آلوچه ترکیبی از این دو میوه ترش و خوشمزه است که همین ترکیب، طعم آن را بسیار دلچسب و خوشمزه کرده است. ترشک انار و آلوچه یکی از تنقلات بسیار خوشمزه است که مقدار مناسبی از آن می تواند جایگزین خوبی برای تنقلات مضر باشد. این خوراکی را می توان در کنار دسرجات هم سرو نمود. تولید و عرضه این محصول در کارخانه های تولید لواشک و ترشک صورت می گیرد.

فروش ترشک انار و آلوچه

ویژگی های ترشک انار و آلوچه جنگلی

ترشک ها از آن دسته خوراکی های ترش و ملس بسیار خوشمزه ای هستند که از خشکبار میوه های مختلف تولید می شوند. بعضی از ترشک ها ترکیبی از چندین میوه هستند و طعمی از هر دو را دارند. ترشک انار و آلوچه جنگلی یکی از این محصولات است که ترکیبی از این دو میوه ترش و ملس بوده و حاوی 70 درصد از این میوه ها و 30 درصد شربت میوه می باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش عمده ترشک آلوچه و انار از کارخانه در پت های 13 کیلویی صورت می گیرد و خریداران عزیز می توانند این محصول و دیگر طعم ها را به صورت کیلویی و کلی خریداری نمایند.[/box]

فروش ترشک انار و آلوچه

خرید و فروش عمده ترشک انار و آلوچه

انواع ترشک ها را در طعم های گوناگون از جمله ترشک مخلوط انار و آلوچه، مخلوط بیست میوه، مخلوط هفت میوه، زرشک، آلوچه جنگلی، انجیر، انار، آلوقرمز، آلو زرد، گیلاس، آلو سیاه، آلبالو، هلو، زردآلو زرد، زردآلو قرمز، مخلوط انار و آلوچه و زرشک و… می توان مستقیما پس از تولید در کارخانه خریداری کرد.

فضایی که این محصولات در آن به تولید می رسند کاملا بهداشتی و مطمئن است. همچنین تمامی محصولات از مجوز بهداشت برخوردار بوده و دارای پروانه تولید و سیب سلامت می باشند.