فروش عمده رب انار کیلویی صادراتی

فروش عمده رب انار

فروش عمده رب انار کیلویی جهت پخش داخلی در شهرهای مختلف ایران و همچنین صادرات به دیگر کشورها، از کارخانه به صورت مستقیم صورت می گیرد. رب انار یکی از رب های میوه ای است که مدت زیادی از اولین تولید آن می گذرد و از آن به عنوان یک چاشنی دلپذیر در غذاهای مختلف استفاده می شود. این محصول نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای دیگر جهان نیز طرفداران خود را داشته و فروش نسبتا بالایی دارد. برای خرید عمده این محصول می توان با تولید کننده آن ارتباط گرفت و آن را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تهیه کرد.

فروش عمده رب انار

فروش عمده رب انار ترش و خوشمزه

اگر بخواهیم به یکی از پرطرفدارترین رب های میوه ای اشاره کنیم بدون شک رب میوه ای انار، یکی از آن ها خواهد بود. رب انار محصولی است که هم به صورت رقیق و هم به صورت غلیظ به تولید می رسد و خریداران با توجه به سلیقه و استفاده خود می توانند هر یک از این دو نوع را تهیه نمایند. رب های میوه ای در طعم های ترش و ملس از میوه های متنوع تولید می شوند که رب انار در دسته رب های ترش قرار می گیرد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]علاوه بر رب انار طعم های دیگری از این محصول نیز تولید می شوند که به صورت کیلویی عرضه می شوند. فروش رب های کیلویی در ظروف 13 کیلویی صورت می گیرد.[/box]

فروش عمده رب انار

در لیست زیر طعم های مختلف رب های میوه ای را می توانید مشاهده نمایید.

  1. رب میوه ای آلو
  2. رب میوه ای زغال اخته
  3. رب میوه ای آلبالو
  4. رب میوه ای تمشک
  5. رب میوه ای استوایی
  6. رب میوه ای کیوی
  7. رب میوه ای انجیر
  8. رب میوه ای نارنج
  9. رب میوه ای زرشک
  10. رب میوه ای لیموسبز
  11. رب میوه ای لیموعمانی
  12. رب میوه ای گوجه سبز
  13. رب میوه ای زردآلو قرمز
  14. رب میوه ای زردآلو زرد و …

این محصولات کاملا بهداشتی بوده و دارای نشان سیب سلامت و پروانه تولید نیز می باشند. جهت خرید عمده و ثبت سفارشات خود می توانید با ما در ارتباط باشید.