ترشک و لواشک صادراتی به صورت عمده

ترشک و لواشک صادراتی به صورت عمده

ترشک و لواشک صادراتی به صورت عمده  از کارخانه های فعال در سراسر کشور قابل خریداری می باشند. انواع ترشک و لواشک که از تنقلات بسیار پرطرفدار در ایران و کشورهای دیگر هستند از ایران به سراسر دنیا صادر می شوند. این دو خوراکی بی نظیر از بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصان به تولید می رسند و همچنین دارای مجوز بهداشت نیز می باشند. خرید عمده این محصولات از درب کارخانه انجام پذیر می باشد.

ترشک و لواشک صادراتی به صورت عمده

انواع ترشک و لواشک صادراتی

ترشک و لواشک دو خوراکی بسیار متنوع هستند که علاوه بر طعم های مختلف، از بسته بندی ها و اندازه های گوناگون نیز برخوردار هستند. این دو محصول را می توان هم به صورت کیلویی و هم به صورت بسته بندی خریداری کرد و مطابق با نیاز متعدد خریداران، آن ها را به بازار عرضه نمود.

ترشک و لواشک صادراتی به صورت عمده

انواع ترشک کیلویی را که در پت های 13 کیلویی محکم و استاندارد به فروش می رسند در طعم های بی نظیری همچون زردآلو، انار، آلو، انجیر، پرتقال، گیلاس، آلبالو، زغال اخته، آلوچه جنگلی، مخلوط بیست میوه، مخلوط آلوچه انار و مخلوط آلوچه، انار و زرشک و… تولید می شوند.

ترشک و لواشک صادراتی به صورت عمده

ترشک های بسته بندی نیز که در بسته های لیوانی، کریستالی و یا استندی تولید می شوند دارای 5 طعم بی نظیر آلوچه جنگلی، البالو، آلو سانتریزه، زردالو و زغال اخته می باشند.

لواشک های کیلویی به صورت ورقه های 2 کیلویی و یک متری به تولید می رسند که از طعم های گوناگونی همچون آلو ارگانیک، آلبالو، زغال اخته، سیب ترش، آلوئه ورا، لیموعمانی، استوایی، کیوی، آناناس، انبه، شاهتوت، زردآلو و یا ترکیب چند میوه و… هستند.

ترشک و لواشک صادراتی به صورت عمده

لواشک های بسته بندی که بیشتر توسط سوپرمارکت ها به فروش می رسند در انواع مختلفی از طرح های پذیرایی، لیسکی، کبابی، سیخی، طرح سیب، طرح انار، ورقه ای، لوله ای و… به تولید می رسند.

ترشک و لواشک صادراتی به صورت عمده

در صورتی که مایل به خرید هرکدام از محصولات فوق به صورت عمده را دارید می توانید در هر شهر ایران که هستید جهت خرید مستقیم این محصولات به صورت مستقیم اقدام نمایید. تمامی محصولات از مجوز بهداشت و سیب سلامت برخوردار بوده و جزو محصولات سالم و بهداشتی به شمار می آیند.