خرید و فروش ترشک آلو سیاه صادراتی

خرید و فروش ترشک آلو سیاه صادراتی

خرید و فروش ترشک آلو سیاه برای صادرات به دیگر کشور های دنیا از کارخانه های معتبر و دارای مجوز بهداشت امکان پذیر می باشد. این محصولات در بهترین کیفیت ممکن به تولید می رسند و بسیار مناسب برای عرضه به بازار های خارجی می باشند. ترشک های میوه که از متنوع ترین محصولاتی هستند که در بازار ترشیجات به فروش می رسند، از میوه های گوناگون قابل تهیه می باشند. این محصولات در اندازه های متفاوت به صورت عمده از کارخانه به فروش می رسند. برای آشنایی بیشتر با این محصولات و چگونگی خرید و فروش آن ها در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

خرید و فروش ترشک آلو سیاه صادراتی

ترشک آلو سیاه صادراتی

ترشک آلو سیاه محصولی است که از میوه و خشکبار درجه یک آلو سیاه به تولید می رسد. آلو سیاه میوه ای درشت و گوشتی است که از آن فرآورده های بسیاری به تولید می رسد. ترشک آلو سیاه محصولی ویژه و بسیار خوشمزه است که دارای 70 درصد میوه آلو و 30 درصد شربت میوه می باشد. آلو سیاه دارای خواص درمانی فراوانی است که آن ها را می توان در فرآورده های این میوه نیز یافت. برخی از این خواص عبارتند از:

  • سرشار از آنتی اکسیدان و تامین ویتامین ث بدن
  • دارای ترکیبات ضد التهابی که به داشتن قلب و عروق سالم کمک بسیاری می کند.
  • تقویت سیستم ایمنی و مبارزه با بیماری های ویروسی همچون سرما خوردگی و آنفولانزا
  • کمک به استحکام سازی استخوان ها

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصول بی نظیر در کنار طعم های دیگری از ترشک ها، که در لیست زیر آمده است، به صورت کیلویی در پت های 13 کیلوگرمی به فروش می رسد.[/box]

  1. ترشک شاه توت
  2. ترشک پرتقال
  3. ترشک آلو قرمز
  4. ترشک آلو زرد
  5. ترشک آلو سیاه
  6. ترشک آلو سبز
  7. ترشک زردآلو قرمز
  8. ترشک زردآلو زرد
  9. ترشک انجیر
  10. ترشک مخلوط بیست میوه
  11. ترشک زغال اخته
  12. ترشک انار
  13. ترشک آلو سیاه ویژه
  14. ترشک آلبالو
  15. ترشک گیلاس
  16. ترشک آلوچه جنگلی
  17. ترشک زرشک و…

تمام مواردی که نام برده شد، از جمله محصولات بسیار با کیفیتی هستند که در کارخانه و در فضایی کاملا بهداشتی به تولید می رسند.

خرید و فروش ترشک آلو سیاه صادراتی

خرید و فروش ترشک صادراتی

اگر به عنوان یک خریدار، نگران کیفیت و بهداشتی بودن محصولات خود هستید، خوشبختانه محصولاتی که در این مجموعه به تولید می رسند دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید بوده و از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه می باشند. هیچ واسطه ای هنگام خرید وجود نداشته و خریدار مستقیما می تواند با کارخانه ارتباط گرفته و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهد.