فروش لواشک کیوی فله به صورت عمده

لواشک کیوی فله

لواشک کیوی فله به همراه 14 طعم متنوع دیگر به صورت عمده به فروش می رسد تا عمده فروشان بتوانند محصولات مورد نظر خود را به راحتی و با کمترین قیمت ممکن تهیه نمایند. انواع لواشک و ترشک فله در متنوع ترین مزه و رنگ ها با مجوزهای بهداشت به بازار ترشیجات عرضه می گردند.

لواشک کیوی فله

فروش انواع لواشک فله

در بازار ترشیجات، لواشک فله با نام های دیگری نیز شناخته می شود. لواشک طاقه ای، لواشک متری، لواشک کیلویی، لواشک ورقه ای و لواشک سفره ای از نام های دیگری است که به این محصول نسبت می دهند. لواشک های فله به صورت کیلویی فروخته می شوند و معمولا دارای طعم های بسیار متفاوتی هستند چون از میوه و پوره های مختلف میوه تولید می شوند.

لواشک کیوی فله

طعم های انواع لواشک فله و ورقه ای را در زیر مشاهده می کنید:

  1. لواشک کیوی فله
  2. لواشک زرشک فله
  3. لواشک انار فله
  4. لواشک زردآلو فله
  5. لواشک آلبالو فله
  6. لواشک آلو فله
  7. لواشک لیمو فله
  8. لواشک سیب فله
  9. لواشک شاهتوت فله
  10. لواشک استوایی فله
  11. لواشک پرتقال فله
  12. لواشک انبه فله
  13. لواشک هفت میوه فله

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]محصولات نام برده شده در ورقه های 2 کیلویی به تولید می رسند.[/box]

لواشک کیوی فله

فواید کیوی و لواشک کیوی

کیوی از جمله میوه های خوش طعم و پر طرفدار در ایران می باشد و برای اولین بار از چین به سایر کشورها صادر شد. از خواص کیوی و لواشک کیوی به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرشار از ویتامین ب و ویتامین ث
  • کمک به جوان سازی پوست
  • دارای خاصیت ضد سرطان
  • کمک به سیستم گوارش
  • کمک به کاهش وزن
  • جلوگیری از اختلالات تنفسی
  • کنترل دیابت و …

از آنجا که لواشک کیوی از شیره ی کیوی تولید می شود، خواص آن را نیز در بردارد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصول خوشمزه در دو نوع پالپ دار و ساده تولید می شود که مناسب برای استفاده های متفاوت می باشند.[/box]

لواشک کیوی فله

فروش لواشک کیوی فله به صورت عمده

همانطور که اشاره شد خرید لواشک به صورت عمده صرفه جویی در زمان و هزینه ها را دربردارد. لواشک کیلویی را می توان در انواع طعم های گوناگون در کارتن های 20 کیلوگرمی که حاوی 10 عدد لواشک می باشند به صورت عمده خریداری کرد. ما می توانیم با فروش عمده محصولات از هزینه های گزاف و جانبی در خرید محصول جلوگیری کنیم و محصولات را با اندازه و طعم دلخواه شما به دستتان برسانیم.