فروش ویژه لواشک زردآلو ورقه ای

لواشک زردآلو ورقه ای  را می توان به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کرد. خرید و فروش لواشک ورقه ای در طعم های متنوع و متفاوتی انجام می شود. انواع لواشک ورقه ای با توجه به نوع کیفیتی که دارند، می توانند برای بسته بندی و توزیع مورد استفاده قرار بگیرند. لواشک های ورقه ای در حال حاضر در 15 طعم متفاوت تولید می شوند و در کارتن های 20 کیلوگرمی بسته بندی و عرضه می شوند.

لواشک زردآلو ورقه ای

خرید لواشک ورقه ای

در بازار ترشیجات به لواشک ورقه ای، لواشک طاقه ای و فله نیز گفته می شود و این محصول به صورت کیلویی به فروش می رسد. لواشک های ورقه ای جزو تنقلات پر فروش در بازار ترشیجات می باشند و دارای طعم های مختلفی است.

لواشک زردآلو ورقه ای

طعم هایی که هم اکنون از این محصول موجود هستند شامل موارد زیر می باشد:

  1. لواشک آلبالو
  2. لواشک زردآلو
  3. لواشک پرتقال
  4. لواشک کیوی
  5. لواشک لیمو
  6. لواشک شاه توت
  7. لواشک زرشک
  8. لواشک انار
  9. لواشک آلو
  10. لواشک انبه
  11. لواشک گوجه سبز
  12. لواشک استوایی
  13. لواشک سیب
  14. لواشک زغال اخته
  15. لواشک میکس زردآلو و انار

لواشک کیوی و لیمو دارای رنگ سبز بوده و انواع لواشک آلو، آلبالو، انار، زرشک و شاه توت رنگ قرمز دارند.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]محصولات فوق می توانند به صورت ساده و پالپ دار تولید شوند و در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار بگیرند.[/box]

لواشک زردآلو ورقه ای

لواشک زردآلو ورقه ای و فواید آن

لواشک زردآلو یکی از پر فروش ترین طعم های لواشک های ورقه ای می باشد و به دلیل طعم ملسی که دارد علاوه بر خانم ها آقایان نیز طرفدار آن می باشند. لواشک زردآلو به دلیل اینکه از میوه زردآلو تولید می شود، خواص این میوه را نیز داراست که در ادامه به چند نمونه از آن اشاره می کنیم:

  • برای درد رماتیسم و مفاصل می تواند مفید باشد زیرا دارای اسید سالسیلیک است.
  • سرشار از پتاسیم، کلسیم و فسفر است که برای بدن بسیار مفید می باشد.
  • به درمان نفخ و یبوست کمک می کند.
  • برای درمان دیابت مفید است.
  • از آسیب کبد جلوگیری می کند.
  • برای سلامت استخوان مفید است و…

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]بهتر است بدانید، لواشکی که در شرایط بهداشتی و بدون افزودنی های مضر تولید شود می تواند خواص میوه را در خود حفظ کند و در صورت استفاده به اندازه و غیر افراطی برای بدن نیز مفید باشد.[/box]

لواشک زردآلو ورقه ای

فروش انواع لواشک ورقه ای

همان طور که اشاره شد، انواع لواشک ورقه ای یا کیلویی در طعم های بسیار متنوعی تولید می شوند و دارای مزه های ترش، شیرین و ملس می باشند. این محصول جزو پر طرفدارترین خوراکی ها و تنقلات در بین افراد به ویژه خانم ها و کودکان می باشد. فروش لواشک های ورقه ای در کارتن های 20 کیلوگرمی که دارای 10 ورقه لواشک از یک طعم می باشند صورت می گیرد.