قیمت لواشک ترش کیلویی

همین الان که اسم لواشک را می شنوید بزاق دهان شما ترشح می شود و این یکی ازجالب ترین خصوصیات این محصول می باشد. معمولا هرمحصولی که مزه ترش بودن را برای ما تداعی کند این حالت را در ما ایجاد می کند اما لواشک محصولی متفاوت است و انواع و اقسام میوه ها را به یاد ما می اندازد چرا که در هر صورت پایه اصلی هر نوع لواشکی را یا میوه تشکیل می دهد و یا پوره آن. به طور کلی مزه لواشک را می توان به ۳ دسته ترش و شیرین و ملس تقسیم بندی کرد که در این بین طعم ترش در بین خانم ها خصوصا خانم های باردار از جایگاه ویژه ای برخوردار است و طعم ملس در بین کودکان و دانش آموزانی که در مدرسه از آن استفاده می کنند، حتی آقایان طعم شیرین آن را می پسندند.

      لواشک به عنوان میان وعده

میوه ترش، لواشک شیرین

از آنجاییکه میوه ها در تولید لواشک نقشی اساسی دارند، اصولا میوه های ترش، لواشک ترش و میوه های شیرین دارای لواشکی شیرین می شوند. اما لازم به ذکرمی دانیم که خدمت شما عزیزان عرض کنیم گرچه این مطلب درست و بجا است، اما باید بدانید که نحوه تولید لواشک و طی شدن فرآیند خشک شدن لواشک و افزودنی های لواشک از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذاری هستند که در طعم و مزه نهایی محصول تولید شده از اهمیت خاصی برخوردار هستند و دقیقا به همین علت است که وقتی لواشک زرشک را به خاطر ترش بودن آن خریداری می کنید و بعد از چشیدن متوجه می شوید که ملس است یا لواشک زردآلو را به دلیل شیرین مزاج بودن تهیه می کنید و به خاطر ترش بودن آن را کنار می گذارید. در مورد تمامی مراحل گفته شده در مقاله های بعدی توضیحات مفصل تری ارئه می کنیم.

             انواع میوه و لواشک

قیمت لواشک ترش

برای اطلاع از قیمت های دقیق انواع لواشک ابتدا باید بدانید که لواشک مورد نظر شما کدام است. لواشک های کیلویی، لواشک های نیمه صنعتی، لواشک های محلی و خانگی، هر کدام به دلیل متفاوت بودن در پروسه تولید و مواد اولیه دارای قیمت های مختلفی هستند و همچنین به دلیل متفاوت بودن قیمت میوه ها، اختلاف قیمت در لواشک تولید شده هم امری طبیعی است. بعد از انتخاب دقیق محصول خود و مشورت با کارشناسان ما به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را در شهر خود و در هر کجای دنیا که هستید، به راحتی تحویل بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *