قیمت لواشک ملس کیلویی

به نظر شما لواشک های ملس فقط از انواع میوه تهیه می شود؟ آیا می توان جایگزینی به جای میوه داشت؟

کنسانتره یا پوره سیب پایه اصلی لواشک

لواشک در واقع نوعی شیره است، شیره ای که بر اثر جوشیده شدن ماده اولیه، بسیار تغلیظ شده و بعد از اینکه خشک می شود، رنگی تیره تر نسبت به مایع اولیه آن پیدا می کند. همه شما عزیزان می دانید، میوه ها هستند که پایه اولیه لواشک های مختلف را تشکیل می دهند، اینکه چه نوع میوه هایی در تولید این محصولات نقش اساسی دارند، بحث دیگری است که در مقاله ای دیگر به آن می پردازیم. امروزه با توجه  به پیشرفت روز افزون علم به جایگزینی برای میوه در تولید لواشک رسیده ایم و می توان از کنسانتره یا پوره میوه در این امر استفاده نمود. یکی از مزایای کنسانتره در تولید لواشک این است که می توان ماندگاری لواشک را افزایش داد و اینکه دیگر لواشک مختص به فصل آن میوه نیست و به راحتی در تمامی فصول سال می توانیم، هر طعمی لواشک را در اختیار داشته باشیم، نکته جالب این است که محصولات تولید شده از این طریق بسیار تازه و خوشرنگ می باشند.

بسته بندی انواع لواشک

در مورد این مطلب که بسته بندی لواشک به چه نحوی انجام می شود یا اینکه بهتر است به چه صورتی انجام شود، باید به یک سری نکات مهم توجه داشت. بسته بندی لواشک در نوع فروش آن هم تاثیر گذار است، یکی از روش های بسته بندی لواشک همان روش سنتی است، یعنی لواشک هایی که به صورت ورقه ای می باشند و معمولا هم به صورت تک طعمی تولید می شوند. یعنی به طور تقریبی یک ورقه لواشک دارای ۲ کیلو وزن است که یک طعم میوه ( زرشک، انار، آلبالو، زردآلو… ) را در بر می گیرد. لازم به ذکر است که این نوع لواشک را هم می توان در طعم های ترکیبی که شبیه به هم هستند، تولید کرد، اما در بین مردم این نوع لواشک با یک طعم با استقبال بیشتری روبه رو بوده است و روند فروش این محصولات به صورت کیلویی انجام می شود.

قیمت انواع لواشک

قیمت یکی ازپارامترهای مهم برای مشتریان و خریداران محصولات می باشد ولی از آنجاییکه این موضوع با کیفیت رابطه زیادی دارد در وهله اول باید کیفیت یک محصول در نظر گرفته شود و بعد قیمت آن مد نظر قرار گیرد، اما در مورد لواشک باید گفت در کنار این مسائل اینکه بسته بندی لواشک به چه گونه ای می باشد بسیار مهم است، زیرا بعضی از این محصولات به صورت عددی محاسبه می شوند نه به صورت کیلویی. پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا در مورد محصول و لواشک مورد نظر خود تحقیقات لازم را به عمل آورید و بعد ازمطمئن شدن در مورد محصول انتخابی می توانید با کارشناسان ما در این زمینه ارتباط بگیرید تا اگر به راهنمایی نیز نیاز دارید، پاسخگوی شما باشند، زیرا همان طور که می دانید در حال حاضر بیش از ۵۰ مدل لواشک به بازار عرضه می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *