قیمت انواع لواشک پذیرایی

لواشک یکی از محصولات پرطرفداری است که نوعی فرآورده میوه محسوب می شود و طرفداران زیادی به ویژه در بین خانم ها دارد، البته ناگفته نماند که کودکان و حتی بسیاری از دانش آموزان از آن به عنوان یک میان وعده در مدارس استفاده می کنند. اما مشکلی با آن مواجه هستیم، نوع لواشک های متری است که نحوه جابجایی و حمل آنها نسبتا سخت است و به دلیل شیره فراوانی که دارد اکثرا ترجیح می دهند که از خوردن آن در جمع خودداری کنند. اما با پیشرفت صنعت در تمامی جوانب، این مشکل رفع شده است و کارخانه ها اقدام به تولید یک نوع لواشک کرده اند که علاوه بر حمل راحت، به دلیل سبکی وزن، می تواند همیشه در دسترس و همراه افراد باشد.

ویژگی لواشک های پذیرایی

لواشک های پذیرایی

همان طور که در بالا ذکر شد، وزن سبک یکی از ویژگی های اصلی لواشک های پذیرایی می باشد. در واقع لواشک های پذیرایی که لقمه های کوچکی از لواشک های متری هستند در بسته بندی های ۷ و ۸ گرمی تولید می شوند و در نوع شکلاتی و پرس موجود می باشند و به طور کلی از نظر ظاهری زیبا هستند و این مهم ترین دلیل برای ورود این نوع لواشک به مهمانی ها و مراسم های مهم افراد می باشد و در کنار وسایل دیگر، لواشک پذیرایی جذابیت خاصی دارد. نکته قابل توجه دیگر این است که پایه این لواشک ها را بنا به سلیقه اکثریت افراد می توان تغییر داد، معمولا طعم ملس یکی از طعم هایی است که نظر افراد زیادی را به خود جلب می کند و لواشک های پذیرایی معمولا در این طعم تولید می شوند تا همه کسانی که در جمع حضور دارند بتوانند از آن استفاده نمایند.

قیمت انواع لواشک های پذیرایی

قیمت یکی از اصل های مهم و اصلی در مورد لواشک های پذیرایی است و بستگی به عوامل زیادی دارد. به عنوان مثال، پایه لواشک ها، دو سر پرس و دو سرپیچ بودن لواشک های پذیرایی و همچنین متالایز بودن یا ساده بودن نوع بسته بندی و حتی قیمت فله آن با بسته های کوچک تر متفاوت می باشد. بنابراین شما عزیزان می توانید برای رسیدن به محصول نهایی و مورد نظر خود با توجه به راهنمایی مشاوران ما در این زمینه، لواشک و محصولی را انتخاب کنید که مناسب برای حیطه فعالیت و کار شما باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *