فروش لواشک پذیرایی با کیفیت

 

اکثر شما عزیزانی که در حال خواندن این مطلب هستید، می دانید که لواشک چیست و چگونه تهیه می شود و می دانید که لواشک در واقع یک محصول فرآوری شده از میوه ها می باشد، اما آیا می دانید که لواشک خاصیت دارد یا نه؟ آیا از لواشک فقط به عنوان یک خوراکی خوشمزه می توان استفاده کرد؟ یا کاربردهای دیگری را می توان از ان داشت؟

لواشک خانگی و محلی

درست است که لواشک از میوه تهیه می شود و طبیعتا باید تمام خواص میوه را با خود به همراه داشته باشد، اما باید به نجوه تولید این محصول دقت داشت و سپس نظریه ذکر شده در بالا را تایید کرد. تمامی لواشک های خانگی و محلی که به طور مستقیم از شیره میوه های درجه پایین تر تولید می شوند، بعد از اینکه غلیظ می شوند حتی می توان گفت که ویتامین های آنها بر اثر تغلیظ دوبرابر می شوند، این نوع لواشک ها معمولا در آفتاب خشک می شوند و عمده ترین میوه در تهیه آنها انواع آلو و آلوچه می باشند. این محصولات را می توان به عنوان یک ماده دارویی میل کرد و از خواصی که میوه آنها دارد، بهره مند شد و همچنین یک چاشنی بسیار خوشمزه برای انواع غذاهای ترش و شیرین: خورشت قرمه سبزی، مرغ، فسنجان و حتی قیمه و… دیگر استفاده کرد به این نحو که ابتدا باید ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت خیسانده شوند.

خشک شدن لواشک های خانگی در سینی و فضای باز صورت می گیرد

لواشک کارخانه ای و پذیرایی

حالا نوبت به لواشک های شرکتی و کارخانه ای می رسد که اکثر افراد به ویژه خانم ها و طبیعتا خانم های مسن تری که دستی در تهیه لواشک دارند، لواشک های کارخانه ای را خالی از ویتامین و خاصیت می دانند. در رابطه با این مساله باید متذکر شویم، تولید یک محصول از نظر با کیفیت بودن آن  به ماده اولیه، نحوه تولید، و تولید کننده بستگی دارد. در مورد این نوع از محصولات باید گفته شود که به دلیل تولید بدون دخالت دست و قرار نگرفتن در معرض هوای آزاد و بسته بندی سریع به محض تولید شدن، بهداشتی بودن آنها تضمین شده شده است و فقط باید افرادی که دچار دیابت یا بیماری هایی از این قبیل هستند در مصرف آنها زیاده روی نکنند زیرا دارای افزودنی هایی می باشند. یکی از پر طرفدارترین لواشک های کارخانه ای، لواشک های پذیرایی می باشند که فروش آنها در سراسر کشور انجام می شود و به راحتی در اختیار همگان قرار می گیرند.

لواشک های پذیرایی در وزن های ۷ الی ۸ گرمی به بازار عرضه می شوند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *