فروش لواشک فله به صورت عمده

فروش لواشک فله از کارخانه های معتبر در شهرهای بزرگی همچون تهران، مشهد، تبریز، شبستر، بروجرد و… به صورت عمده و مستقیم صورت می گیرد. اگر می خواهید لواشک فله را با بالاترین کیفیت ممکن و قیمتی بسیار پایین تر از قیمت موجود در بازار دریافت کنید، می توانید این محصول را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده اصلی یعنی کارخانه خریداری کنید تا محصولی مطمئن، بهداشتی و بسیار ارزان تر دریافت کنید.

فروش لواشک فله

خرید عمده از نظر هزینه و و زمان بسیار به نفع خریداران و مشتریان می باشد و تا مدتی آن ها را از خرید های پیاپی و پرداخت هزینه های حمل و نقل و باربری بی نیاز می کند.

فروش لواشک فله

لواشک میوه ای، خوراکی بسیار خوشمزه و لذیذی است که جایگاه ویژه ای در گروه تنقلات دارد. این محصول در مزه های ترش، ملس و شیرین در بازار موجود است که این موضوع باعث شده تا توجه افراد بیشتری با ذائقه های متفاوت را به خود جلب نماید. فروش این محصول به صورت فله و بسته بندی می باشد. در این مطلب با جزئیات و ویژگی های بیشتر درباره انواع لواشک فله آشنا خواهیم شد.

فروش لواشک فله

تولید لواشک فله، سال ها قبل تر از تولید لواشک بسته بندی در کشورمان رواج داشته است. به این صورت که میوه های مختلف را به منظور نگهداری طولانی تر و استفاده آن ها در فصول دیگر، در حرارت بالا پخته و شیره آن ها را می گرفتند. سپس آن ها را در فضای آزاد خشک می کردند و به صورت لواشک در فصل های مختلف سال از آن استفاده می کردند.

فروش لواشک فله

با گذر زمان، تولید این محصول در کارخانه ها صورت گرفت و لواشک در فضایی کاملا مناسب، بدون ارتباط با هوای آزاد که در آن سم های ناشی از آلودگی هوا وجود دارد تولید می شوند و از لحاظ بهداشتی بسیار مناسب می باشند. تولید و خشک کردن لواشک و ترشک در فضای مخصوص به خود، بسیار بر کیفیت و مرغوبیت آن ها موثر است. علاوه بر آن، این محصولات پس از تولید در کارخانه، در بسته بندی های مناسب قرار گرفته سپس به بازار عرضه می گردند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]تمام محصولات دارای نشان استاندارد، نشان سیب سلامت، پروانه تولید و مجوز بهداشت می باشند.[/box]

فروش لواشک فله

لواشک فله یا همان لواشک کیلویی به دو صورت پالپ دار و ساده به تولید می رسد. لواشک پالپ دار حاوی تکه های میوه است و طعم های آن به صورت زیر می باشد.

انواع لواشک فله پالپ دار

  1. لواشک زردآلو فله
  2. لواشک زغال اخته فله
  3. لواشک گوجه سبز فله
  4. لواشک شاهتوت فله
  5. لواشک سیب فله
  6. لواشک انار فله
  7. لواشک کیوی فله
  8. لواشک زرشک فله
  9. لواشک آلو فله
  10. لواشک آلبالو فله
  11. لواشک استوایی فله
  12. لواشک انبه فله
  13. لواشک لیمو فله
  14. لواشک پرتقال فله
  15. لواشک میکس انار و زردآلو فله

لواشک ساده نیز دارای چهار طعم آلبالو به رنگ قرمز، کیوی به رنگ سبز، پرتقال به رنگ نارنجی و زردآلو به رنگ زرد می باشد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]وزن هر ورقه لواشک پالپ دار یا ساده بین 1.5 تا 2 کیلوگرم است.[/box]

فروش لواشک فله

فروش لواشک های ورقه ای در کارتن هایی با وزن 20 کیلوگرم که حاوی 10 ورقه لواشک از یک طعم می باشد، صورت می گیرد.

فروش عمده انواع لواشک 

لواشک همانند دیگر محصولات تولیدی در کارخانه ها، به صورت عمده به فروش می رسد. بسیاری از خریداران و عمده فروشان، با توجه به صرفه اقتصادی و زمانی که خرید و فروش عمده برای آن ها در پی دارد، محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده و مستقیم از کارخانه تهیه می کنند. از دیگر مزایای خرید عمده و مستقیم، خرید بدون واسطه با هزینه کمتر و بی نیاز بودن از خرید های پی در پی در فاصله زمانی کوتاه می باشد.