فروش ترشک و لواشک میوه ای به صورت عمده

فروش عمده ترشک و لواشک میوه ای از کارخانه صورت می گیرد و پس از آن به واسطه عمده فروشان و فروشندگان به فروشگاه های سراسر کشور عرضه می گردد. لواشک و ترشک دو محصول بسیار پر طرفدار هستند که طعم های متنوع و بی نظیرشان باعث محبوبیت آن ها بین افراد در سنین مختلف شده است. این دو محصول علاوه بر طعم های گوناگون، دارای بسته بندی های مختلف نیز می باشند که در این مطلب شما را با انواع آن ها آشنا خواهیم کرد.

ترشک و لواشک میوه ای

فروش ترشک و لواشک میوه ای

ترشک و لواشک میوه ای از پختن میوه های مختلف و گرفتن عصاره آنها تولید می شوند. در صورتی که عصاره و میوه داخل آن را مستقیما مورد استفاده قرار دهند به آن ترشک گفته می شود و در صورتی که عصاره میوه را خشک کنند، آن را لواشک می نامند.
لواشک و ترشک جهت نگهداری از میوه برای مدت طولانی و استفاده از آن ها در فصول مختلف سال که بعضی میوه ها در دسترس نیستند تولید می شوند. این دو محصول سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی هستند که برای بدن بسیار مفید خواهند بود و خواص آن ها کاملا بستگی به میوه ای که از آن در تولید استفاده می شود، دارد.

ترشک و لواشک میوه ای

فروش لواشک و ترشک به صورت فله یا بسته بندی است که این موارد در هر دو محصول متفاوت می باشند. با ما همراه باشید تا با انواع لواشک و ترشک کیلویی و بسته بندی آشنا شوید.

لواشک کیلویی و بسته بندی

لواشک کیلویی در ورقه هایی با وزن حدودا 1.5 تا 2 کیلوگرم تولید می شود. این محصول دارای دو نوع پالپ دار و ساده بوده و از نظر طعم دارای 15 طعم متفاوت از جمله انار، کیوی، زردآلو، آلبالو، زرشک، زغال اخته، شاه توت، انبه، آلو، پرتقال، گوجه سبز، لیمو عمانی، سیب، مخلوط انار و زردآلو و استوایی می باشد. لواشک ساده و بدون پالپ نیز در چهار طعم کیوی، پرتقال، زردآلو و آلبالو تولید می شود.

ترشک و لواشک میوه ای

لواشک بسته بندی لواشکی ست که در بسته بندی های بهداشتی و متنوع قرار می گیرد تا محصول را از هوا، آلودگی و گرد و غبار محافظت کند. بسته بندی های این محصول بسیار متنوع بوده و در اندازه های مختلف تولید می شوند. از انواع طرح های لواشک بسته بندی می توان لواشک پذیرایی دو سر پرس و دو سر پیچ، لواشک کیمی، کبابی، لواشک ورقه ای در سایزهای کوچک، بزرگ و متوسط، لواشک لوله ای یک قلو و چند قلو و… را نام برد.

ترشک و لواشک میوه ای

ترشک کیلویی و بسته بندی

ترشک کیلویی را در پت های 6 کیلویی، 13 کیلویی و 50 کیلویی می توان خریداری کرد. ترشک کیلویی در حال حاضر دارای طعم های فوق العاده ای نظیر آلبالو، زردآلو زرد، زردآلو قرمز، هلو، انجیر، آلو زرد، آلو قرمز، آلو بخارا مشکی، گیلاس، آلوچه جنگلی، میکس آلوچه جنگلی و انار، میکس آلوچه است.

ترشک و لواشک میوه ای

ترشک بسته بندی خود دارای طرح ها و طعم های متفاوتی می باشد. ترشک وکیوم یا استندی که در طعم های آلو سانتریزه، آلوچه جنگلی، زردآلو، آلبالو و زغال اخته تولید می شود. ترشک کریستالی یا ظرفی که آن نیز در طعم های آلو سانتریزه، آلوچه جنگلی، زردآلو، آلبالو و زغال اخته تولید می شود. و ترشک لیوانی که تنها در طعم آلوچه جنگلی به تولید می رسد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]وزن ترشک بسته بندی بین 50 تا 100 گرم متفاوت می باشد.[/box]

ترشک و لواشک میوه ای

فروش عمده ترشک و لواشک میوه ای

از آنجایی که این محصولات با رعایت کامل اصول بهداشتی و در شرایطی مناسب در کارخانه تولید می شوند و دارای تنوع بسیار بالایی می باشند، فروش آن ها در بازار بسیار گسترده بوده و عمده فروشان و خریداران زیادی از شهرهای مختلف ایران، آن ها را از کارخانه با قیمتی بسیار پایین تر خریداری کرده و به فروشگاه ها عرضه می دارند.
[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]لازم است بدانید که تمامی محصولات دارای نشان استاندارد و پروانه تولید می باشند و بر روی آن ها تاریخ تولید و انقضا نیز درج گشته است.[/box]

ترشک و لواشک میوه ای

برای مشتریان عزیزی که قصد خرید این محصولات را دارند راه های ارتباطی بسیار آسانی در نظر گرفته شده تا بتوانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را از نظر طعم، رنگ و بسته بندی سفارش دهند و آن ها را مستقیما از درب کارخانه دریافت نمایند.