فروش عمده ترشک گیلاس صادراتی

فروش عمده ترشک گیلاس صادراتی از کارخانه های صادر کننده در ایران انجام می گیرد. این محصول که از دیرینه در ایران به تولید می رسد امروزه به صورت صنعتی در کارخانه ها تولید می شود و در بسته بندی ها و ظروف مناسب و بهداشتی عرضه می شود.

خرید و فروش ترشک گیلاس صادراتی

انواع ترشک ترش و ملس

ترشک از میوه های خوشمزه ترش یا ملس به تهیه می رسد. در تهیه ترشک از مقداری نمک و شکر استفاده می شود که به خوشمزه کردن ترشک کمک زیادی می کند. به طور معمول درصد میوه موجود در ترشک 70 درصد و شربت موجود در آن 30 درصد می باشد. طعم فوق العاده ترشک باعث شده تا طرفداران زیادی به خصوص کودکان و نوجوانان داشته باشد. این خوراکی بی نظیر را می توان از میوه های گوناگون به تهیه رساند که با توجه به میوه آن، در دسته های ترش و ملس دسته بندی می شوند. در لیست زیر انواع ترشک ها را مشاهده می کنید.

  1. ترشک گیلاس- ملس
  2. ترشک آلبالو- ملس
  3. ترشک آلو سیاه- ترش
  4. ترشک آلو سیاه ویژه- ترش
  5. ترشک انجیر- ملس
  6. ترشک هلو- ترش
  7. ترشک آلوچه جنگلی- ترش
  8. ترشک آلو زرد- ترش
  9. ترشک آلو قرمز- ترش
  10. ترشک زردآلو زرد- ترش
  11. ترشک زردآلو قرمز- ترش
  12. ترشک مخلوط هفت میوه- ترش
  13. ترشک مخلوط بیست میوه- ترش
  14. ترشک پرتقال- ترش
  15. ترشک زرشک- ترش
  16. ترشک انار- ترش
  17. ترشک زغال اخته- ترش

با تعدادی از طعم های متنوع ترشک در اینجا آشنا شدید. یکی از دغدغه های بزرگ ما به عنوان تولید کننده، این است که محصولی به تولید برسانیم که دارای موارد بهداشتی لازم باشد. این محصولات در کارخانه با رعایت کامل تمامی اصول بهداشتی به تولید می رسند و دارای مجوز بهداشت و پروانه تولید و سیب سلامت نیز می باشد.

خرید و فروش ترشک گیلاس صادراتی

ترشک گیلاس یکی از انواع ترشک است که دارای دانه های درشت و گوشتی میوه گیلاس است. این ترشک خوشمزه و آبدار طعمی ملس دارد و بسیار دلپذیر است.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصول در پت های 13 کیلویی به فروش می رسد. بر روی هر پت مشخصات بهداشتی و تاریخ تولید و انقضا نیز ذکر شده است.[/box]

خرید و فروش ترشک گیلاس صادراتی

فروش عمده ترشک گیلاس صادراتی

خریداران انواع ترشک از جمله ترشک گیلاس، چه در خارج و چه در داخل ایران می توانند این محصولات را از بهترین کارخانه ها خریداری کنند. تنها با برقراری ارتباط با کارخانه به صورت تماس تلفنی، آنلاین و یا مراجعه حضوری می توانید محصول مورد نظر خود را در حجم دلخواه خود خریداری کنید.