صادرات انواع لواشک پالپ دار از ایران

صادرات انواع لواشک پالپ دار از ایران به کشورهایی همچون آلمان، ترکیه، افغانستان و… انجام می شود. لواشک پالپ دار یکی از خوراکی های خوشمزه و بی نظیری است که در ایران با کیفیت بالا و بسیار مرغوب به تولید می رسد و طرفداران خاص خود را در هر جای دنیا دارد. لواشک محصولی است که در همه جا یافت می شود اما یکی از دلایلی که باعث می شود صادرات این محصول در حجم عمده از ایران به دیگر کشورها صورت بگیرد، این است که ایران تولید کننده انواع زیادی از میوه هاست و فرآورده های آن در طعم های بسیار گوناگون و بی نظیری به تولید می رسد.

صادرات انواع لواشک پالپ دار از ایران

انواع لواشک پالپ دار

لواشک یک خوراکی بسیار دلپذیر و خوشمزه است که در انواع مختلفی به تولید می رسد. یکی از انواع لواشک، لواشک پالپ دار است که درون آن پالپ میوه وجود دارد. این نوع لواشک به صورت ورقه ای به تولید می رسد و در طعم های گوناگونی تهیه می شود. برای تولید لواشک های ورقه ای، از میوه های گوناگون استفاده می شود و در حال حاضر طعم های جدید ومتنوعی از این محصول به بازار عرضه می گردد.

صادرات انواع لواشک پالپ دار

لواشک پالپ دار ورقه ای را می توان در طعم های زیر در بازار یافت و یا از کارخانه در حجم عمده خریداری کرد.

  1. لواشک آناناس پالپ دار
  2. لواشک زغال اخته پالپ دار
  3. لواشک پرتقال پالپ دار
  4. لواشک تمشک پالپ دار
  5. لواشک کیوی پالپ دار
  6. لواشک انبه پالپ دار
  7. لواشک لیمو عمانی پالپ دار
  8. لواشک سیب ترش پالپ دار
  9. لواشک آلبالو پالپ دار
  10. لواشک میوه های استوایی پالپ دار
  11. لواشک زرشک پالپ دار
  12. لواشک الوئه ورا پالپ دار
  13. لواشک انار پالپ دار

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات یکی از بهترین گزینه ها از انواع لواشک هستند که مناسب برای صادرات به دیگر کشورها می باشند.[/box]

صادرات انواع لواشک پالپ دار از ایران

صادرات انواع لواشک پالپ دار از ایران

صادرات لواشک های ورقه ای به صورت عمده از ایران انجام می گیرد. خریداران در هرجای دنیا می توانند این محصولات را از کارخانه های دارای مجوز در ایران به راحتی خریداری نمایند. خوشبختانه تمام محصولات نامبرده شده و دیگر لواشک ها و ترشک ها تولیدی دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت می باشند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش لواشک های پالپ دار در کارتن های 20 کیلویی که حاوی 10 ورقه لواشک دو کیلویی هستند صورت می پذیرد.[/box]