صادرات انواع لواشک ورقه ای به افغانستان

صادرات انواع لواشک ورقه ای به افغانستان، از کارخانه های تولید کننده در ایران انجام می شود. یکی از کشورهایی که سالانه حجم زیادی لواشک در انواع مختلف از ایران به آن صادر می شود، افغانستان است. صادرات لواشک در انواع لواشک های ورقه ای و بسته بندی صورت می گیرد. خرید این محصولات به صورت عمده از کارخانه انجام می گیرد.

صادرات انواع لواشک ورقه ای به افغانستان

صادرات لواشک از ایران به افغانستان

افغانستان یکی از کشورهایی است که در همسایگی ایران قرار دارد. صادرات انواع خوراکی ها و تنقلات از جمله لواشک، ترشک و رب میوه از ایران به افغانستان امکان پذیر است. لواشک یکی از محصولاتی است که در دو نوع ورقه ای و بسته بندی تولید می شود. به لواشک های ورقه ای، لواشک کیلویی، متری و سفره ای نیز گفته می شود. لواشک های ورقه ای خود در دو نوع پالپ دار و ساده تولید می شوند. لواشک پالپ دار همانطور که از اسمش پیداست، دارای پالپ های میوه است. لواشک پالپدار را می توان در طعم های زیر از کارخانه ها تهیه نمود.

  1. لواشک پرتقال
  2. لواشک کیوی
  3. لواشک زغال اخته
  4. لواشک انار
  5. لواشک زرشک
  6. لواشک آناناس
  7. لواشک انبه
  8. لواشک سیب ترش
  9. لواشک آلوئه ورا
  10. لواشک لیمو عمانی
  11. لواشک تمشک
  12. لواشک میوه های استوایی

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک ساده نیز در طعم های آلبالو، کیوی، زردآلو و زغال اخته تولید می شود. هر ورقه لواشک معادل 13 کیلوگرم می باشد.[/box]

صادرات انواع لواشک ورقه ای به افغانستان

خرید مستقیم از درب کارخانه بدون واسطه

خرید، فروش و صادرات انواع لواشک، ترشک و رب میوه از کارخانه به صورت مستقیم انجام می پذیرد. این محصولات از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند و دارای مجوزهای بهداشتی لازم نیز می باشند. بسته بندی انواع لواشک و ترشک تولید شده در کارخانه بسیار مطمئن و بهداشتی می باشد. جهت خرید هر کدام از محصولات می توانید هم اکنون با ما در ارتباط باشید و سفارشات خود را ثبت نمایید.