فروش رب نارنج به صورت عمده

فروش رب نارنج

فروش رب نارنج به صورت عمده و کاملا مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. رب نارنج تنها یکی از انواع رب یا پوره میوه است که امروزه با تولید فراوان و خرید و فروش زیادی در بازار مواجه است. علاوه بر آن انواع دیگری از این محصول نیز در طعم های گوناگون به تولید می رسند و از آن ها با توجه به طعم و کاربردشان در غذاها و دسرهای گوناگون استفاده می شود.

فروش رب نارنج

نارنج از خواص و فواید بسیاری برای بدن برخوردار است و استفاده از میوه آن و فرآورده هایش مانند رب نارنج یا مربای نارنج این خواص را برای بدن به همراه خواهد داشت. اما این موضوع مستلزم این است که محصولاتی که به تولید می رسند، روندی بهداشتی را پیش گرفته و در تهیه آنها از مواد افزودنی ناسالم و غیر مجاز استفاده نشود. بدین صورت در نهایت محصولی که به تولید می رسد، محصولی بهداشتی، مطمئن و با ماندگاری بالا خواهد بود.

فروش رب نارنج

آشنایی با میوه نارنج و فواید سرشار آن

نارنج مواد غذایی فراوان و ویتامین های زیادی را در خود جای داده است و از خواص دارویی و درمانی زیادی برخوردار است. به طوری که مصرف عصاره و فرآورده های دیگر این میوه شگفت انگیز به مردم توصیه می گردد. یکی از فرآورده های بی نظیر آن، رب نارنج می باشد که از آن به عنوان چاشنی و طعم دهنده فوق العاده در غذا استفاده می شود.

فروش رب نارنج

در اینجا لیستی از فواید میوه نارنج را گرد هم آورده ایم تا شما همراهان عزیز نیز با خواص فوق العاده آن آشنا شوید.

  • میوه نارنج سرشار از ویتامین ها و عناصری مانند آهن، فسفات، کلسیم، ویتامین آ، ویتامین ث، کربوهیدرات، پروتئین و… می باشد.
  • مصرف نارنج به بهبود اختلالات خواب، به ویژه در بیماران قلبی کمک بسیاری می کند.
  • فلانوئید و آنتی اکسیدان های موجود در میوه نارنج، محافظ کلیه بوده واز بروز بیماری های کلیوی جلوگیری می کند.
  • مصرف نارنج و فرآورده های آن به تقویت سیستم گوارشی بدن کمک می کند.
  • ویتامین ث موجود در نارنج، باعث درمان سریع سرماخوردگی می شود و برای بیماران دارای سینوزیت نیز مفید می باشد.
  • نارنج خاصیت ضد سرطانی داشته و از رشد سلول های سرطانی در بدن جلوگیری می کند.
  • پوست نارنج نیز دارای ویژگی های ضد التهابی و ضد باکتریایی است و برای پوست بسیار مفید است.
  • مصرف نارنج، متابولیسم بدن را افزایش داده و به کاهش وزن و لاغری کمک می کند.
  • نارنج برای رفع نفخ، سوء هاضمه، درمان اضطراب و افسردگی نیز استفاده می شود.

فروش رب نارنج

فروش رب نارنج و انواع دیگر رب میوه به صورت عمده

علاوه بر رب نارنج، طعم های دیگری از رب میوه مانند رب آلبالو، رب کیوی، رب میوه های استوایی، رب آلو قرمز، رب آلو زرد، رب تمشک، رب لیمو سبز، رب انجیر، رب لیمو عمانی، رب آلو قجری، رب زردآلو زرد، رب زردآلو قرمز، رب انارو… نیز از کارخانه به صورت عمده به فروش می رسند. تهیه این محصولات در کارخانه و با استفاده از دستگاه های مخصوص صورت می گیرد. روند تولید محصولات با مجوز بهداشت صورت می گیرد. پس از تولید انواع رب، آن ها را درون ظروف مخصوص قرار می دهند که وزن هر کدام از این ظرف ها 13 کیلوگرم می باشد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]این ظروف از برخورد آلودگی های محیطی و هوای مستقیم با محصول جلوگیری می کند و باعث می شود که رب ماندگاری و دوام بیشتری داشته باشد.[/box]

فروش رب نارنج

یکی از بهترین و مهمترین ویژگی های این محصولات، این است که تمام آن ها دارای مجوز بهداشت، نشان پروانه تولید، نشان سیب سلامت و تاریخ تولید و انقضا می باشد. از این رو مشتریان و خریداران عزیز می توانند خریدی مطمئن از کارخانه داشته باشند.