عرضه رب آلو سبز کیلویی از کارخانه

عرضه رب آلو سبز کیلویی

عرضه رب آلو سبز کیلویی از کارخانه به صورت مستقیم صورت می گیرد. بدین صورت که خریداران و مشتریان عزیز می توانند محصولات مورد نظر خود را از تولید کننده اصلی یعنی کارخانه، به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایند. این محصولات شامل انواع رب یا پوره میوه، لواشک و ترشک کیلویی و بسته بندی، شربت میوه مخصوص لواشک و ترشک، تمر هندی و… می باشند و امکان خرید آن ها به صورت مستقیم برای مشتریان فراهم شده است.

عرضه رب آلو سبز کیلویی

آشنایی با رب آلو سبز و فواید آن

آلو سبز یا همان گوجه سبز که اکثرا به این نام آن را می شناسیم، از خواص زیادی برخوردار بوده و دارای ارزش غذایی فراوانی می باشد. این میوه شگفت انگیز علاوه بر فوایدی که برای بدن دارد، طعم ترش بسیار دلچسب و وسوسه بر انگیزی دارد. از این میوه در تهیه لواشک آلو سبز و رب یا پوره آلو سبز استفاده می شود. آلو سبز و فرآورده های آن طعمی ترش داشته و مصرف آن ها اشتها را افزایش می دهد.

عرضه رب آلو سبز کیلویی

از جمله فواید درمانی و خواص این میوه برای سلامت انسان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مصرف آلو سبز باعث جذب بهتر و بیشتر آهن می شود و برای درمان کم خونی بسیار مفید است.
  • فیبر فراوان موجود در گوجه سبز به بهبود عملکرد سیستم گوارش بدن کمک زیادی می کند.
  • آلو سبز دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است و این ماده باعث جلوگیری از آسیب های داخلی سلول های مغز می شود.
  • آلو سبز منبعی غنی از ویتامین c است و به سلامت دندان ها و لثه ها کمک بسیاری می کند.
  • مصرف این میوه روند سیستم ایمنی بدن را به طور چشمگیری بهبود می بخشد.
  • استفاده از آلو سبز، از سرما خوردگی، آنفولانزا، برونشیت و آسم جلوگیری می کند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]از این میوه خوشمزه می توان در پخت غذاهایی همچون دلمه و خورشت آلو استفاده کرد که طعمی فوق العاده به غذا خواهد داد و همچنین می توان از پوره آن نیز در غذا استفاده کرد.[/box]

عرضه رب آلو سبز کیلویی

پوره آلو سبز، با گرفتن پوست و هسته آن و پختن کامل میوه به دست می آید. می توان پس از تهیه رب آلو سبز آن را در ظروف مناسب و در بسته نگهداری کرد و از آن در فصول مختلف سال استفاده کرد.

انواع رب میوه کیلویی

رب میوه محصولی بسیار متنوع و پر استفاده است و می توان آن را از میوه های مختلف تهیه کرد. رب میوه ای در مزه های ترش، ملس و شیرین از میوه های گوناگون وجود دارد که از آن ها می توان با توجه به ذائقه خود در پخت انواع غذا استفاده کرد. طعم های مختلفی از رب میوه ای که در حال حاضر به تولید می رسند را به صورت لیستی از انواع رب میوه برای شما همراهان گرامی فراهم آورده ایم.

  1. رب آلو سبز
  2. رب آلبالو
  3. رب زردآلو زرد
  4. رب آلو زرد
  5. رب زردآلو قرمز
  6. رب آلو قرمز
  7. رب میوه های استوایی
  8. رب آلو قجری
  9. رب لیمو سبز
  10. رب لیمو عمانی
  11. رب انار رقیق
  12. رب انار غلیظ
  13. رب کیوی
  14. رب تمشک
  15. رب زغال اخته
  16. رب نارنج
  17. رب انجیر

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]محصولاتی که در بالا نام برده شد، به صورت کیلویی و فله ای به بازار عرضه می شوند.[/box]

عرضه رب آلو سبز کیلویی

عرضه رب آلو سبز کیلویی و محصولات دیگر

انواع رب میوه در کنار محصولاتی همچون لواشک و ترشک کیلویی و بسته بندی، شربت میوه ای، تمر هندی و… از کارخانه های معتبر در کشور به فروش می رسند. فروش رب میوه در پت های 13 کیلوگرمی صورت می گیرد. که هر کدام از این ظروف دارای تاریخ تولید و انقضا، پروانه تولید، نشان سیب سلامت و… می باشند. تولید و تهیه این محصولات با رعایت کامل اصول بهداشتی همراه با مجوز بهداشت صورت می گیرد.