فروش رب زرشک کیلویی به صورت عمده

فروش رب زرشک کیلویی

فروش رب زرشک کیلویی به صورت عمده از بهترین کارخانه های در حال فعالیت در ایران امکان پذیر می باشد. این کارخانه ها محصولات خود را از مرغوب ترین میوه ها و مواد اولیه به تولید می رسانند. رب میوه ای یکی از محصولاتی است که در کنار انواع لواشک، ترشک و شربت میوه ای به فروش عمده از کارخانه می رسد. برای یک فروشنده و عمده فروش، خرید مستقیم از کارخانه گزینه بسیار مناسبی برای کاهش قیمت خرید و حمل و نقل، و همچنین صرفه جویی در زمان می باشد. از این رو پیشنهاد ما به خریداران، خرید کلی و عمده از تولید کننده می باشد.

فروش رب زرشک کیلویی

انواع رب میوه کیلویی

رب میوه ای یک طعم دهنده عالی و بی نظیر برای طبخ انواع غذا محسوب می شود. این محصول در مزه های ترش و ملس به تولید می رسد و با ذائقه های متفاوت افراد همخوانی دارد. از رب میوه ای در طعم های متنوع به عنوان چاشنی غذایی و یا در تهیه انواع دسر ها استفاده می شود و گاها به صورت مستقیم نیز استفاده می شوند. هر روزه به طعم و مزه این محصول فوق العاده افزوده می شود و طعم های وسوسه انگیز زیادی از آن در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

فروش رب زرشک کیلویی

هم اکنون رب میوه را می توان در طعم های زیر در بازار یافت.

  1. رب زرشک کیلویی
  2. رب انار رقیق کیلویی
  3. رب انار غلیظ کیلویی
  4. رب آلو سبز کیلویی
  5. رب تمشک کیلویی
  6. رب آلوچه قجری کیلویی
  7. رب کیوی کیلویی
  8. رب لیمو عمانی کیلویی
  9. رب آلبالو کیلویی
  10. رب زردآلو زرد کیلویی
  11. رب زردآلو قرمز کیلویی
  12. رب آلو قرمز کیلویی
  13. رب آلو زرد کیلویی
  14. رب انجیر کیلویی
  15. رب میوه های استوایی

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]تمام این محصولات دارای مجوز بهداشت، نشان سیب سلامت، تاریخ انقضا و پروانه تولید می باشند.[/box]

فروش رب زرشک کیلویی

در کنار انواع رب میوه، محصولات دیگری همچون لواشک کیلویی پالپ دار و بدون پالپ در 15 طعم، لواشک بسته بندی، ترشک کیلویی در 16 طعم، ترشک بسته بندی در 5 طعم، شربت رقیق و غلیظ مخصوص ترشک و لواشک و تمر هندی نیز به تولید می رسند. این محصولات به دلیل کیفیت بالا و دقت در نگهداری و بسته بندی، با فروش بسیار بالایی در بازار همراه هستند و در بازار های داخلی و خارجی به فروش می رسند.

فروش رب زرشک کیلویی

فروش رب زرشک کیلویی عمده

رب زرشک یکی از طعم های ترش و لذیذ از انواع رب میوه ای است که از میوه و خشکبار درجه یک زرشک تهیه می گردد. از زمان های دور، از این میوه به دلیل خواص دارویی بسیاری که دارد، برای درمان بسیاری از بیماری ها و تسکین درد ها استفاده می شود. از جمله خواص این میوه شگفت انگیز می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در میوه زرشک، ماده ای به نام بربرین وجود دارد که خاصیت ضد میکروبی، ضد قارچی و ضد باکتریایی دارد و از بسیاری از عفونت های بدن مانند عفونت مثانه، روده، معده، عفونت های ناشی از سینوزیت و سرما خوردگی و… جلوگیری کرده و آن ها را بهبود می بخشد.
  • بربرین موجود در زرشک، کنترل کننده قوی قند خون است و مصرف آن برای بیماران دیابتی بسیار مفید می باشد.
  • زرشک یکی از پاک کننده های کبد و صفرا بوده و سموم بدن را از این طریق دفع می کند.
  • مصرف زرشک و فراورده های آن، به عملکرد سیستم گوارش نیز کمک بسیاری می کند.

فروش رب زرشک کیلویی

از این میوه به صورت مستقیم و یا با تولید محصولات متفاوت استفاده می شود. سوال اینجاست که آیا این خواص در محصولات و فرآورده های این میوه نیز وجود دارند یا خیر؟ در صورتی که در تهیه رب میوه، ترشک یا لواشک از میوه زرشک مرغوب سالم استفاده شود و از مواد افزودنی ناسالم استفاده نشود و همچنین محصولات پس از تولید در شرایط مناسب نگهداری شوند، خواص موجود در میوه نیز در محصولات آن حفظ می شود.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش عمده رب زرشک کیلویی در پت های 13 کیلوگرمی از کارخانه به فروش می رسند.[/box]