خرید مستقیم لواشک طاقه ای بروجرد در 17 طعم

لواشک طاقه ای بروجرد

لواشک طاقه ای بروجرد همیشه از بهترین و خوشمزه ترین لواشک ها در ایران بوده و طرفداران زیادی دارد. معمولا کارخانه های بروجرد لواشک را به صورت طاقه ای و ورقه ای در طعم های بسیار متنوع تولید می کنند. لواشک طاقه ای در 17 طعم مختلف به صورت پالپدار تولید می شود که شما عمده فروشان عزیز می توانید این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه خرید نمایید.

لواشک طاقه ای بروجرد

انواع لواشک طاقه ای

لواشک طاقه ای که به آن متری و ورقه ای گفته می شود از پوره های میوه با طعم های مختلف تولید و به بازار عرضت می گردد. شما می توانید این لواشک ها را در 17 طعم متنوع با هر سلیقه و ذائقه ای انتخاب نمایید. طعم های آن عبارتند از:

1- لواشک طاقه ای شاتوت

2- لواشک طاقه ای زردآلو

3- لواشک طاقه ای آلبالو

4- لواشک طاقه ای هلو

5- لواشک طاقه ای آلو

6- لواشک طاقه ای پرتقال

7- لواشک طاقه ای اناناس

8- لواشک طاقه ای انبه

9- لواشک طاقه ای زرشک

10- لواشک طاقه ای انار

11- لواشک طاقه ای استوایی

12- لواشک طاقه ای هفت میوه

13- لواشک طاقه ای کیوی

14- لواشک طاقه ای لیمو

15- لواشک طاقه ای سیب کیوی

16- لواشک طاقه ای زغال اخته

17- لواشک طاقه ای سیب ترش

18- لواشک طاقه ای آلوورا

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این لواشک های طاقه ای حاوی تکه های میوه خشک می باشند و به همین دلیل این محصولات به لواشک طاقه ای پالپ دار نیز معروف هستند.[/box]

لواشک طاقه ای بروجرد

لواشک طاقه ای بروجرد

همانطور که قبلا بیان کردیم یکی از برجسته ترین شهرها که کارخانجات لواشک های طاقه ای در آنجا فعالیت می کنند بروجرد است که لواشک های بهداشتی و خوش طعم را با کیفیت درجه 1 به بازار ترشیجات عرضه می کند. این محصولات در رنگها و مزه های مختلفی تولید می شوند که تنوع لواشک های طاقه ای آن به 18 طعم متنوع می رسد.

لواشک طاقه ای بروجرد

خرید لواشک طاقه ای از کارخانه بروجرد

این محصولات را شما می توانید به صورت کیلویی یا فله بدون واسطه و به طور مستقیم از کارخانه سفارش دهید. لازم به ذکر است که این لواشک های طاقه ای در کارتن های 20 کیلویی فروخته می شوند که هر بسته دارای یک طعم می باشد.

از آنجا که بنا به درخواست خریداران عمده میزان سفارش متفاوت بوده جهت اطلاع از قیمت آن با کارخانه مستقیما تماس حاصل فرمائید.