خرید عمده لواشک طاقه ای استوایی مستقیم از تولید کننده

لواشک طاقه ای استوایی

لواشک طاقه ای استوایی یکی از جذاب ترین و پرطرفداران ترین لواشک هایی است که در بروجرد تولید می شود و به خاطر رنگهای مختلفی که دارد جز خوشمزه ترین لواشک های موجود در بازار ترشیجات می باشد. شما مشتری گرامی می توانید خرید عمده خود را مستقیم از تولید کننده این محصول در شهر بروجرد داشته باشید.

لواشک طاقه ای استوایی

خریده عمده انواع لواشک

همانطور که می دانید در بازار انواع لواشک به دو دسته فله و بسته بندی تقسیم می شوند. لواشک های فله که در واقع همانطور لواشک های طاقه ای می باشند به صورت کیلویی در اختیار عمده فروشان قرار می گیرند و اکثر مغازه های ترشی فروشی، خشکبار و آجیل فروشی و … عرضه کنندگان این محصول هستند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع لواشک بسته بندی که به صورت عددی به فروش می رسند بیشتر توسط سوپرمارکتها و فروشگاه ها در سراسر شهرها عرضه می شوند. محصولات بسته بندی لواشک با قیمت های 1000 فروش یا 2000 فروش یا بیشتر با وزن های 100 گرم، 50 گرم تولید می شوند.[/box]

لواشک طاقه ای استوایی

لواشک طاقه ای استوایی

این محصول خوش طعم از پوره سیب به همراه تکه میوه های استوایی شامل انبه، کیوی، زغال اخته و آلئوورا تولید شده است. لواشک طاقه ای استوایی در ورقه های به قطر بین 3 تا 5 میلیمتر و ابعاد 120 در 45-50 سانتیمتری و به وزن بین یک کیلو و 700  گرم تا 2 کیلو به بازار عرضه می گردد. طعم جذابی که پالپ های موجود در آن به خود اختصاص داده است مورد پسند شمار زیادی از افراد جامعه قرار گرفته است. کارخانه به جز لواشک طاقه ای استوایی 17 طعم دیگر نیز تولید می کند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

طعم های مختلف لواشک طاقه ای

  1. لواشک استوایی طاقه ای
  2. لواشک شاتوت طاقه ای
  3. لواشک آلو طاقه ای
  4. لواشک آلبالو طاقه ای
  5. لواشک اناناس طاقه ای
  6. لواشک انار طاقه ای
  7. لواشک زرشک طاقه ای
  8. لواشک پرتقال طاقه ای
  9. لواشک انبه طاقه ای
  10. لواشک آلئوورا طاقه ای
  11. لواشک کیوی طاقه ای
  12. لواشک سیب ترش طاقه ای
  13. لواشک هلو طاقه ای
  14. لواشک زغال اخته طاقه ای
  15. لواشک هفت میوه طاقه ای
  16. لواشک لیمو ترش طاقه ای
  17. لواشک زردآلو طاقه ای

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]از آنجا که ذائقه افراد متفاوت می باشد، شما می توانید بنا به ذائقه خود طعم های شیرین یا ترش این لواشک های طاقه ای را انتخاب نمائید.[/box]

لواشک طاقه ای استوایی

نحوه سفارش لواشک طاقه ای استوایی

خریداران عمده این محصول پرطرفدار می توانید این لواشک را به صورت کارتن های 20 کیلویی مستقیم از کارخانه سفارش دهید. برای خریداری این محصول می توانید به صورت حضوری و یا غیرحضوری اقدام نمائید.

افرادی که علاقه مند به خرید غیرحضوری می باشند می توانند با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایند و سفارش خود را ثبت نمایند. بعد از ثبت سفارش و ارسال پیش فارکتور و پرداخت آن توسط مشتری، بار از طریق ترمینال یا باربری ها به شهر مقصد ارسال می گردد و شما می توانید با مراجعه به دفاتر باربری و تعاونی های موجود در شهرتان محصولات درخواستی خود را تحویل بگیرید.