فروش مستقیم لواشک سفره ای استوایی از کارخانه

لواشک سفره ای استوایی

لواشک سفره ای استوایی یکی از پر طرفدارترین انواع لواشک است که به صورت مستقیم از کارخانه به فروش می رسد. لواشک استوایی از جمله لواشک هایی است که از ترکیب طعم چندین میوه مختلف استوایی به تولید می رسد. طعم جدید و فوق العاده آن در خانواده لواشک ها، از دلایلی است به آن توجه ویژه ای از سوی خریداران شده و از فروش بالایی برخوردار است. این نوع لواشک قابل صادرات به دیگر نقاط دنیا نیز می باشد.

لواشک سفره ای استوایی

ویژگی های لواشک سفره ای استوایی

لواشک های سفره ای یا همان لواشک های ورقه ای از جمله متنوع ترین انواع لواشک ها می باشند. یکی از بهترین طعم های لواشک های سفره ای، لواشک استوایی است که به صورت پالپ دار به تولید می رسد و درون آن تکه هایی از میوه های استوایی مانند کیوی، پرتقال، هلو و… وجود دارد.

از ویژگی های لواشک استوایی می توان به طعم ترش و ملس آن و رنگ مایل به زرد آن اشاره کرد.

از جمله دیگر طعم های بی نظیر لواشک های سفره ای می توان به طعم های آلو، انار، کیوی، آلبالو، شاهتوت، زرشک، سیب ترش، آناناس، انبه، پرتقال، هلو، لیمو عمانی، سیب ترش، سیب و کیوی، زردآلو و… اشاره کرد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””] هر ورقه از لواشک های سفره ای دارای ابعاد 120*50 می باشد. لواشک سفره ای استوایی نیز با ابعاد ذکر شده دارای وزن دو کیلوگرم می باشد.[/box]

لواشک سفره ای استوایی

فروش مستقیم لواشک های سفره ای از تولید کننده

لواشک های سفره ای که در کنار انواع دیگر لواشک های بسته بندی در اندازه های مختلف به تولید می رسند، از جمله محصولاتی هستند که می توان آن ها را کاملا مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولید کننده آن خریداری کرد. این محصولات که دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت نیز هستند از جمله بهترین گزینه ها جهت صادرات به دیگر کشورها نیز محسوب می شوند.