عرضه لواشک متری کیوی مستقیم از کارخانه

لواشک متری کیوی

لواشک متری کیوی یکی از لوکس ترین انواع لواشک های متری است که به طور مستقیم از کارخانه به بازارهای مختلف عرضه می شود. طعم ترش و بسیار دلنشین این لواشک خوشمزه یکی از دلایل جلب توجه بسیاری از مشتریان است. میوه کیوی خود یکی از میوه های بسیار پرطرفدار است که از خواص بیشماری نیز برخوردار است. لواشک کیوی در کنار طعم های بسیار گوناگون از کارخانه قابل خریداری می باشد.

لواشک متری کیوی

مشخصات لواشک متری کیوی

اگر بخواهیم یکی از ترش ترین و در عین حال خوشمزه ترین انواع لواشک های متری را به شما معرفی کنیم، قطعا به لواشک کیوی اشاره خواهیم کرد. این محصول بی نظیر که هم به صورت پالپ دار و هم به صورت بدون پالپ بدذه تولید می رسد، دارای رنگ سبز و طعمی ترش و شور می باشد. نوع پالپ دار این محصول دارای تکه های کیوی است که لذت خوردن آن را چندین برابر می کند.

لواشک متری تنها محدود به همین طعم نبوده و دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه می خوانیم.

  1. لواشک متری لیمو عمانی
  2. لواشک متری هلو
  3. لواشک متری انبه
  4. لواشک متری شاه توت
  5. لواشک متری انار
  6. لواشک متری کیوی
  7. لواشک متری آلو
  8. لواشک متری سیب ترش
  9. لواشک متری آلبالو
  10. لواشک متری زردآلو
  11. لواشک متری استوایی
  12. لواشک متری هفت میوه
  13. لواشک متری زرشک
  14. لواشک متری آلوئه ورا
  15. لواشک متری آناناس
  16. لواشک متری پرتقال

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک های متری معمولا در ابعاد یک متر در پنجاه سانتی متر تولید می شوند و هر عدد آن ها وزنی حدود دو کیلوگرم دارد.[/box]

لواشک متری کیوی

عرضه مستقیم و عمده لواشک متری در طعم های گوناگون

یکی از پرفروش ترین انواع لواشک ها، لواشک متری است که در طعم های متنوعی به بازار عرضه می شود. فروش عمده و مستقیم این نوع لواشک در کارتن هایی با وزن 20 کیلوگرم صورت گرفته و هر کارتن شامل 10 ورقه لواشک از یک طعم مجزا می باشد.