عرضه مستقیم انواع لواشک بسته بندی با کیفیت

لواشک بسته بندی با کیفیت

لواشک بسته بندی با کیفیت بسیار بالا و کاملا تازه از کارخانه به طور مستقیم به بازار عرضه می شود. انتخاب یک محصول مرغوب و در عین حال با قیمتی مناسب، همیشه اولین گزینه و اولویت مشتریان است. خوشبختانه امروزه با تولید محصولاتی همچون لواشک، ترشک و رب های میوه ای در کارخانه توسط دستگاه های مخصوص، و عرضه آن ها بدون واسطه به مشتریان گرامی، این موضوع تا حد قابل توجهی حل شده است. برخلاف گذشته که این محصولات به صورت خانگی تولید شده و در فضای باز خشک و نگهداری می شدند، امروزه تولید آن ها توسط دستگاه های مخصوص صورت گرفته و سپس در محیطی دور از هر گونه آلودگی خشک و نگهداری می شوند.

عرضه مستقیم انواع لواشک بسته بندی با کیفیت

معرفی انواع لواشک بسته بندی با کیفیت

لواشک های بسته بندی با توجه به برند تولید کننده دارای انواع بسیار مختلفی در اندازه ها و طعم های گوناگون می باشند. کاربرد لواشک های بسته بندی بیشتر در مهمانی ها و جهت پذیرایی است. دلیل این انتخاب استفاده بسیار راحت از این بسته های کوچک و همچنین بهداشتی بودن آن ها است. به طور کلی لواشک های بسته بندی شده معمولا دارای انواع زیر می باشند.

  1. لواشک پذیرایی دوسرپیچ و پذیرایی دو سرپرس
  2. لواشک ورقه ای کوچک، متوسط و بزرگ
  3. لواشک کیمی
  4. لواشک طرح دار ( طرح سیب، طرح انار و…)
  5. لواشک سیخی
  6. لواشک کبابی
  7. لواشک لیسکی
  8. لواشک لوله ای یک قلو، دو قلو و چند قلو

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع لواشک های بسته بندی معمولا در وزن های 10 تا 100 گرم تولید می شوند.[/box]

لواشک بسته بندی با کیفیت

عرضه مستقیم لواشک بسته بندی با کیفیت

انواع لواشک های بسته بندی و کیلویی پس از تولید در کارخانه، به صورت مستقیم از طریق خریداران عمده به بازار عرضه می شوند. جهت خرید این محصولات می توان به صورت تلفنی یا حضوری با کارخانه ارتباط گرفته و سفارش مورد نظر را در حجم دلخواه به ثبت رساند.