قیمت عمده لواشک متری

لواشک متری عمده

در گذشته که برای جلوگیری از اسراف شدن به جوشاندن میوه های اضافی در یخچال می پرداختند، شاید هیچوقت به این مساله فکر نمی کردند که همین مایعات رقیق شده و خشک شده یک روزی نیمی از بازار های ترشیجات را به خود اختصاص دهند.

همان لواشک های پهن شده در سینی که لواشک های متری نام گرفته اند در حقیقت محصولاتی فرآوری شده از میوه ها هستند که با داشتن مزه های متنوع ترش و شیرین و ملس هنوز هم افراد زیادی را به خود جذب می کنند. محصولات ذکر شده به صورت عمده در طعم های زرشک و انار و آناناس و هلو و زردالو … با قیمت منصفانه موجود هستند و برای خرید آن ها می توانید به راحتی اقدام کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا کمی بیشتر در مورد این محصول جذاب و نحوه خرید آن با شما صحبت کینم.

قیمت عمده لواشک متری

تولید کننده لواشک متری درجه یک

لواشک های متری را همه شما عزیزان دیده اید. این لواشک ها یادآور لواشک هایی هستند که در زمان قدیم مادر بزرگ ها در روز های تابستان درست می کردند و عطر و طعم بی نظیری داشتند.
امروزه اما تولید لواشک به شکل کارگاهی و کارخانه ای انجام می شود. تولید کننده های زیادی در کشور این محصول را در سبد کالای خود دارند اما تعداد کمی از آن ها لواشک متری درجه یک و بهداشتی تولید می کنند.

قیمت عمده لواشک متری در سال 1401

قیمت لواشک متری مانند هر محصول دیگری در سال جدید با تغییراتی همراه شده است. ماده اولیه این لواشک پوره سیب، شکر، اسید سیتریک و اسانس و طعم دهنده می باشد. بنابراین قیمت لواشک متری با تغییرات قیمت این مواد تغییر خواهد کرد.

در حال حاضر (فروردین ماه 1401) قیمت لواشک متری در بازار از حدود 30 هزار تومان تا 40 هزار تومان برای هر کیلو می باشد. لواشک های متری که دارای تکه های میوه خشک هستند قیمت بالاتری نسبت به انواع ساده دارند. در ادامه در مورد انواع پر طرفدار لواشک های متری صحبت خواهیم کرد اما شما می توانید برای اطلاع از قیمت عمده لواشک کیلویی از طریق راه های ارتباطی موجود اقدام کنید.

انواع پر طرفدار لواشک های متری

لواشک های متری که با اسامی دیگری مانند لواشک طاقه ای، لواشک کیلویی و لواشک کارتنی شناخته می شود انواع مختلفی دارند. این لواشک ها را تولید کننده های مختلف در ضخامت ها و طعم های متنوعی تولید می کنند، تعدادی از طعم ها و مدل های لواشک متری را در ادامه مشاهده می کنید:

  • لواشک متری آلبالو
  • لواشک متری زردآلو
  • لواشک متری کیوی
  • لواشک متری پرتقال
  • لواشک متری انبه
  • لواشک متری آناناس
  • لواشک متری تمشک
  • لواشک متری زغال اخته
  • لواشک متری استوایی
  • لواشک متری هفت میوه

همان طور که مشاهده کردید این لواشک ها در طعم ها رنگ های متنوعی تولید می شوند تا پاسخگوی سلیقه افراد مختلف باشد.

بعضی از این طعم ها به شکل ساده و بعضی دیگر همراه با تکه های میوه تولید می شوند مانند (استوایی، هفت میوه، زغال اخته، پرتقال) که به آن ها لواشک متری پالپ دار گفته می شود.

لواشک های پالپ دار یکی از پر طرفدار ترین محصولات این مجموعه می باشند که شما می توانید برای اطلاع از قیمت عمده لواشک متری پالپ دار با ما در ارتباط باشید.

بسته بندی لواشک متری

لواشک های ورقه ای یا لواشک های متری در سینی های بزرگ تولید می شوند، ابعاد این سینی ها حدود 120 سانتیمتر در طول و 50 سانتیمتر در عرض می باشد که این ابعاد برای هر تولید کننده می تواند متفاوت باشد.

هر ورقه از لواشک متری را سه دفعه تا می کنند تا در کارتن قرار بگیرد، با توجه به ضخامت ورقه های لواشک هر کارتن حدود 8 الی 15 ورقه لواشک را می تواند در خود جای دهد.
وزن هر کارتن لواشک ورقه ای 20 کیلوگرم می باشد، هر کارتن شامل ورقه های لواشک متری از یک طعم هست.

نحوه خرید عمده لواشک متری

تا به این قسمت در مورد لواشک های متری توضیحات مفصلی را خدمت شما عزیزان ارائه دادیم. این محصولات را می توان از طریق راه های مختلفی تهیه کرد اما بهترین روش برای خرید عمده لواشک متری با قیمت مناسب ارتباط مستقیم با تولید کننده لواشک متری می باشد.

شما می توانید سفارش خود به همراه شهر و محل سکونتتان را به شماره موبایل مجموعه ارسال کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و سفارشتان را ثبت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *