خرید لواشک بسته بندی بهداشتی به صورت عمده

لواشک بسته بندی بهداشتی در اندازه ها و طعم های گوناگون تولید می شود و به صورت عمده از کارخانه قابل خریداری می باشد. از لواشک های بسته بندی در مجالس و مهمانی ها می توان استفاده کرد.معمولا این محصولات را از فروشگاه ها و سوپر مارکت ها می توان به صورت جزئی خریداری کرد. همچنین خرید عمده این محصول می تواند از کارخانه صورت بگیرد.

لواشک بسته بندی بهداشتی

لواشک بسته بندی بهداشتی

لواشک بسته بندی لواشکی است که دارای بسته بندی مناسب و سالم باشد تا محصول آن با آلودگی ها برخوردی نداشته باشد. لواشک هایی که به طور صنعتی در کارخانه به تولید می رسند علاوه بر بسته بندی مناسب، از مواد اولیه با کیفیت نیز تهیه می شوند و تمام فعالیت و روند تولید آنها زیر نظر متخصصین بهداشت صورت می گیرد. همانطور که می دانیم، لواشک ها هم به صورت بسته بندی و هم به صورت کیلویی تولید می شوند که در هر صورت هر دو نوع دارای روکش های مناسب و بهداشتی هستند.

لواشک بسته بندی بهداشتی

در این میان لواشک های بسته بندی از نظر اندازه و نوع بسته بندی دارای تنوع می باشند که انواع آن را در زیر می خوانیم.

  1. لواشک طرح سیب
  2. لواشک طرح انار
  3. لواشک لوله ای یک قلو
  4. لواشک لوله ای دو قلو و چند قلو
  5. لواشک ورقه ای کوچک و بزرگ
  6. لواشک پذیرایی دوسرپرس
  7. لواشک پذیرایی دو سر پیچ

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات دارای سیب سلامت و مجوز بهداشت بوده و از نظر کیفیت نیز مرغوب می باشند.[/box]

لواشک بسته بندی بهداشتی

خرید عمده لواشک های بسته بندی از کارخانه

در هر شهر ایران که سکونت دارید می توانید به راحتی انواع لواشک های بسته بندی را مستقیما از کارخانه خرید نمایید. خرید مستقیم، مستلزم خرید در حجم عمده می باشد. این محصولات کاملا مناسب برای عرضه در داخل کشور و همچنین جهت صادرات به دیگر نقاط ایران می باشند.