خرید ترشک بهداشتی خوشمزه و آبدار

ترشک بهداشتی خوشمزه و آبدار

ترشک بهداشتی خوشمزه و آبدار یکی از پر طرفدارترین انواع خوراکی های ترش است که طرفداران ویژه ای را در همه جای دنیا به خود اختصاص داده است. این خوراکی بی نظیر کمی آبدار است و درون آن میوه های خوشمزه و ترش وجود دارند. ترشک محصولی است که توسط تولیدکنندگان مختلفی تولید می شود و می بایست در هنگام خرید به مواردی همچون بهداشتی بودن، بسته بندی و ظروف مناسب، طعم و رنگ طبیعی و مجوز بهداشت آن توجه داشت تا بتوان خریدی موفق را تجربه کرد.

ترشک بهداشتی خوشمزه و آبدار

انواع ترشک بهداشتی خوشمزه و آبدار

ترشک های بهداشتی که توسط تولیدکنندگان معتبر و کارخانه های دارای مجوز بهداشت به تولید می رسند، دارای انواع بسیار متنوعی در طعم های ملس یا ترش هستند که هر فردی می تواند آن ها را با توجه به ذائقه خود خریداری نماید. در لیست زیر با انواع ترشک های خوشمزه و آبدار آشنا می شویم.

  1. ترشک آلو سیاه
  2. ترشک آلو سیاه ویژه
  3. ترشک انار ویژه
  4. ترشک زردآلو قرمز
  5. ترشک آلو قرمز
  6. ترشک زردآلو زرد
  7. ترشک آلو زرد
  8. ترشک میکس بیست میوه
  9. ترشک میکس هفت میوه
  10. ترشک میکس انار و زرشک
  11. ترشک میکس انار، زرشک و آلوچه جنگلی
  12. ترشک زرشک
  13. ترشک گیلاس
  14. ترشک زغال اخته
  15. ترشک آلوچه جنگلی

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع ترشک های خوشمزه و لذیذ دارای 70 درصد میوه و 30 درصد شربت میوه می باشند.[/box]

ترشک بهداشتی خوشمزه و آبدار

خرید ترشک بهداشتی به صورت مستقیم

یکی از ویژگی این محصولات این است که همگی در فضای مطمئن کارخانه به تولید رسیده و دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت می باشند. از این رو می توانید با خیال راحت محصولی کاملا بهداشتی را از تولید کننده آن خریداری نمایید. فروش این محصولات هم در داخل کشور و هم به صورت صادراتی امکان پذیر است. جهت خرید می توانید از تمامی شهرهای ایران به صورت تلفنی، آنلاین و یا حضوری اقدام نمایید.