خرید مستقیم ترشک بهداشتی و تازه

ترشک بهداشتی و تازه را می توان در طعم های خوشمزه و بی نظیر از کارخانه به صورت مستقیم تهیه کرد. انواع ترشک ها که در کارخانه های مختلف در طعم های متنوع تولید می شوند به صورت بسته بندی شده و یا کیلویی به بازار عرضه می شوند. این محصولات را می توان به صورت عمده از تولید کننده خریداری کرد. با خرید مستقیم از کارخانه می توان خریدی تازه با قیمتی مناسب تر از بازار داشت.

ترشک بهداشتی و تازه

انواع ترشک بهداشتی و تازه

ماده اولیه و اصلی در تولید ترشک، خشکبار میوه های مختلف است. دلیل استفاده از میوه های خشک بجای میوه تازه در تهیه ترشک این است که میوه تازه بعد از مدتی که در شربت ترشک بماند در آن حل می شود. ترشک در هر طعم آن دارای 70 درصد میوه و 30 درصد شربت میوه می باشد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک های میوه ای یا در حجم 13 کیلویی به صورت فله به تولید می رسند و یا در بسته بندی هایی با سایزهای مختلف تولید می شوند. در لیست زیر با انواع ترشک آشنا می شویم.[/box]

ترشک بهداشتی و تازه

ترشک های بسته بندی

  • ترشک ظرفی/ کریستالی: در طعم های آلوچه جنگلی، زغال اخته، آلو سانتریزه، آلبالو، زردآلو
  • ترشک استندی/ وکیوم: در طعم های آلوچه جنگلی، زغال اخته، آلو سانتریزه، آلبالو، زردآلو
  • ترشک لیوانی: در طعم آلوچه جنگلی

انواع ترشک های کیلویی

  1. ترشک هلو
  2. ترشک آلو سیاه
  3. ترشک انار
  4. ترشک انجیر
  5. ترشک بیست میوه
  6. ترشک هفت میوه
  7. ترشک زرشک
  8. ترشک زردآلو زرد
  9. ترشک زردآلو قرمز
  10. ترشک گیلاس
  11. ترشک زغال اخته
  12. ترشک آلبالو
  13. ترشک آلوچه جنگلی
  14. ترشک آلو زرد
  15. ترشک آلو قرمز
  16. ترشک انار و زرشک
  17. ترشک انار، زرشک و آلوچه جنگلی

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع ترشک ها چه در نوع بسته بندی یا کیلویی، دارای مجوز بهداشت و پروانه تولید می باشند و از بسته بندی ها و طروف کاملا بهداشتی و مطمئن برخوردارند.[/box]

ترشک بهداشتی و تازه

خرید مستقیم ترشک های بهداشتی

کارخانه تولید کننده انواع ترشک، محصولات خود را به صورت مستقیم از درب کارخانه به فروش می رسانند. خریداران عزیز از هر شهر ایران می توانند جهت خرید این محصولات به صورت مستقیم و عمده از کارخانه اقدام نمایند.