خرید عمده ترشک بهداشتی خوشمزه و آبدار

ترشک بهداشتی خوشمزه

ترشک بهداشتی خوشمزه یکی از محصولاتی است که بصورت آبدار و دارای شربت میوه به تولید می رسد. این خوراکی بینظیر جزو خوشمزه ترین تنقلات ترش محسوب می شود.

خرید ترشک بهداشتی خوشمزه

انواع ترشک های بهداشتی که در کارخانه و زیر نظر متخصصین به تولید می رسند را می توان از تولید کننده به صورت مستقیم خریداری کرد. خرید از کارخانه مستلزم این است که محصول در حجم عمده و بالا خریداری شود. بدین ترتیب خرید این محصولات از کارخانه برای عمده فروشان گزینه بسیار مناسبی است. یکی از دلایل ارجحیت خرید مستقیم از کارخانه، قیمت بسیار مناسب آن هاست.

ترشک بهداشتی خوشمزه

انواع ترشک های آبدار و لذیذ

ترشک ها از لحاظ بسته بندی، طعم و مزه دارای انواع مختلفی هستند. حتی ممکن است ترشک هایی که دارای یک طعم هستند اما توسط تولید کنندگان مختلف به تولید می رسند از نظر طعم با یکدیگر متفاوت باشند که این مورد با توجه به میزان مواد افزودنی پیش می آید.

ترشک ها دارای دو نوع بسته بندی شده و فله ای می باشند. به طور معمول ترشک های بسته بندی شربت میوه کمتری نسبت به انواع کیلویی دارند. ترشک های کیلویی دارای 30 درصد شربت می باشند.

ترشک بهداشتی خوشمزه

  • ترشک بیست میوه
  • ترشک هفت میوه
  • ترشک آلو
  • ترشک آلبالو
  • ترشک زردآلو
  • ترشک هلو

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات به صورت کیلویی در پت های 12.5 کیلوگرمی به فروش می رسند. انواع بسته بندی نیز در چندین طعم محدود از جمله زغال اخته، زردآلو، آلو، آلوچه و آلبالو در سه نوع لیوانی، ظرفی و وکیوم به تولید می رسند.[/box]

ترسک بهداشتی خوشمزه

خرید عمده ترشک خوشمزه و تازه از کارخانه

این محصولات خوشمزه را می توانید به صورت کلی از کارخانه خریداری و تحویل بگیرید. جهت ثبت هرگونه سفارش می توانید با ما در ارتباط باشید.