فروش لواشک ترش صنعتی و خانگی

فروش لواشک ترش

 

آیا به موضوع فکر کرده اید که چرا با خوردن انواع ترشیجات صورت افراد جمع می شود؟ به نظر شما چرا باشنیدن ترشیجاتی مثل لواشک آب دهان راه می افتد؟ یا با دیدن آنها بزاق دهان به سرعت ترشح می شود؟ در این مقاله می خواهیم نگاهی علمی و فنی تر به لواشک داشته باشیم.

لواشک ترش _ بزاق دهان

در واقع مغز ما دارای یک سامانه عصبی و احساسی می باشد که به آن سیستم لیمبیک می گویند که در بروز هیجان و عمل بویایی و همچنین رفتارها دخالت دارد و به طور طبیعی چرایی بعضی اعمال، مانند لذت غذا خوردن و فشار خون و… را توجیه می کند. در واقع زمانی که افراد ترشیجاتی مثل لواشک یا قره قروت را مصرف می کنند، مغز با دیدن این محصولات و یا با یادآوری اسم آنها تحریک می شود و سیستم گوارشی را فعال می کند. اما نکته جالبی که در این مورد وجود دارد این است که این سیستم فقط زمانی فعال می شود که آن اتفاق یک مرتبه تجربه شده باشد، پس در واقع کسانی که یکبار هم طعم آلوچه یا لواشک یا هر ماده ترشی را نچشیده باشند، سیستم لیمبیک آنها فعال نمی گردد و با شنیدن اسم ترشیجات نه دهانشان آب می افتد و نه بزاق آنها تشکیل می شود.

قیمت انواع لواشک ترش

خرید و فروش انواع لواشک های ترش و شیرین به صورت عمده و به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر می باشد و قیمت آنها با توجه به کیفیت و میوه های تولیدی آن با یکدیگر متفاوت است. برای اطلاع از چگونگی عرضه و قیمت تمامی لواشک های موجود در بازار ( خانگی، محلی، شرکتی، ورقه ای…)  می توانید بسیار ساده و به صورت آنلاین اطلاعات مورد نظر خود را کسب نموده و بعد از اطمینان از موارد مورد نظر خود، خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *