تولید کننده لواشک جانونی عمده و بهداشتی

تولید کننده لواشک جانونی عمده

تولید کننده لواشک جانونی این محصول را به صورت عمده و با استفاده از مواد اولیه بهداشتی و با کیفیت تولید می کند. جهت خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

تولید کننده لواشک جانونی

تولید کننده لواشک جانونی عمده

حتما شما هم لواشک های خوش آب و رنگی که داخل ظروف پلاستیکی مانند جانونی هستند را در مغازه های ترشک و لواشک فروشی دیدید! به این محصول در اصطلاح لواشک جانونی یا جا نانی می گویند. معمولا این لواشک ها را در طرح ها و شکل های مختلف در ظروف جانونی می چینند و روی آن ها شربت می ریزند.

مجموعه ما علاوه بر تولید انواع لواشک فله ورقه ای لواشک های جانونی را نیز تولید می کند. شما می توانید انواع لواشک های جانونی را در طرح ها و شکل های مختلف به صورت عمده برای مغازه و کسب و کار خود تهیه نمایید.

لیست قیمت روز عمده لواشک جنگلی ترش

کارگاه تولید لواشک

کارگاه تولید لواشک انواع لواشک های ورقه ای، لواشک های فانتزی و بسته بندی شده را به صورت عمده تولید می کند. استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در تولید لواشک و ترشک اهمیت زیادی دارد، این موضوع در مورد لواشک جانونی بسیار مهم تر و حساس تر می باشد. دلیل این موضوع را میتوان به این صورت توضیح داد:
خریداران لواشک جانونی معمولا خانم های باردار و کودکان هستند و بهداشتی بودن و با کیفیت بودن این جنس ارتباط مهمی با سلامتی قشر زیادی از جامعه دارد.

استفاده از ظروف پلاستیکی مرغوب و دارای سیب سلامت نیز در کنار لواشک با کیفیت نباید فراموش شود.

تولید کننده لواشک جانونی عمده

قیمت خرید لواشک جانونی

قیمت خرید لواشک جانونی برای خرید عمده و به صورت مستقیم از تولید کننده بسیار با صرفه می باشد. معمولا این لواشک را به صورت کیلویی میفروشند ولی بعضی از مغازه ها لواشک جانونی را به شکل دانه ای نیز می فروشند.

شما می توانید لواشک جانونی با کیفیت همراه با شربت را به قیمت کیلویی 79/000 تومان در این تاریخ خرید کنید.( واضح است که زمانی که شما این مطلب را می خوانید ممکن است با زمان نگارش تفاوت داشته باشد.)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *