خرید مستقیم لواشک آناناس به صورت عمده

خرید مستقیم لواشک آناناس

خرید مستقیم لواشک آناناس کیکی از طعم های جدید و ویژه انواع لواشک است به صورت عمده از کارخانه و تولیدکننده اصلی امکان پذیر می باشد لواشک آناناس یکی از انواع لواشک های کیلویی است که در ورقه هایی با ابعاد ۱۲۰*۵۰ سانتی متر تولید می شود. با اینکه لواشک های کیلویی دارای تنوع طعم زیادی می باشند اما لواشک آناناس از جمله طعم هایی است که به آن توجه ویژه‌ای از سوی خریداران و مصرف‌کنندگان شده است.

خرید مستقیم لواشک آناناس

خرید مستقیم لواشک آناناس و طعم های دیگر

تقریباً همه ما می دانیم که ماده اصلی در تولید لواشک، میوه و پوره آن می باشد. در تهیه لواشک آناناس نیز از پوره آناناس استفاده می شود و تکه ها و اسلایس هایی از میوه آناناس نیز درون آن وجود دارد که به این نوع لواشک لواشک پالپ دار می گویند. لواشک های پالپ دار به دلیل حس بسیار لذت بخشی که هنگام خوردن آن تجربه می‌کنیم طرفداران بسیاری دارند و از فروش نسبتا خوبی در بازار همراه اند.

لواشک های پالپ دار دیگری نیز همچون لواشک انبه، زغال اخته،پرتقال، کیوی، آلبالو، انار، زرشک، آلوورا، شاهتوت و سیب ترش نیز در کنار این طعم بی نظیر به تولید می رسند. طعم های بدون پالپ نیز شامل هلو، پرتقال، زردآلو، آلبالو و کیوی می باشد.

طعم لواشک آناناس تقریباً ملس رو به ترش می باشد و رنگ آن مایل به زرد است.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این لواشک های بهداشتی، سراسر توسط سلفون پوشیده شده است تا از برخورد آن با هوا و آلودگی های محیط جلوگیری شود.[/box]

خرید مستقیم لواشک آناناس

 خرید مستقیم لواشک به صورت عمده

انواع لواشک های کیلویی و بسته بندی را می‌توان به صورت عمده از تولید کننده آن خریداری کرد. این محصولات که در کارخانه های معتبر به تولید می‌رسند دارای مجوز بهداشت، نشان سیب سلامت، پروانه تولید، شماره سری ساخت، تاریخ تولید و تاریخ مصرف می باشند.