متنوع ترین انواع لواشک بهداشتی و خوشمزه

متنوع ترین انواع لواشک در طعم ها و بسته بندی های مختلف قابل عرضه به بازار های مختلف در شهرهای سراسر ایران می باشند. این لواشک ها، برخلاف گذشته که در منزل به صورت خانگی به تولید می رسیدند و در فضای باز نگهداری و خشک می شدند، امروزه در کارخانه ها به صورت کاملا بهداشتی تولید می شوند. تولید این محصولات در فضایی کاملا بهداشتی صورت می گیرد. برای آشنایی بیشتر با این محصولات که جایگزین مناسبی برای تنقلات مضر هستند، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

متنوع ترین انواع لواشک

انواع لواشک خوشمزه و سالم

از آنجایی که لواشک ها را می توان از میوه های مختلف به تولید رساند، طعم های متنوعی از این محصول را می توانیم از بازار تهیه نماییم. لواشک هایی که در طعم هایی بی نظیر و بسیار خوشمزه و ترش تولید می شوند و طرفداران بسیار زیادی دارند.

طعم های لواشک ها

لواشک ها را می توان در دو دسته لواشک های ورقه ای و لواشک های بسته بندی گروه بندی کرد. هر روزه به طعم های این محصولات با ترکیبی از چند میوه و یا استفاده از میوه ای جدید افزوده می شود. در حال حاضر می توان لواشک را در طعم های زیر تهیه کرد.

  1. شاهتوت
  2. استوایی
  3. زرشک
  4. هفت میوه
  5. انار
  6. لیموعمانی
  7. انبه
  8. سیب و کیوی
  9. کیوی
  10. هلو
  11. زرشک
  12. زردآلو
  13. پرتقال
  14. آلو
  15. آلبالو
  16. آناناس
  17. آلوورا

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این خوراکی خوشمزه در طعم های فوق، دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت نیز می باشد که به مشتری اطمینان می دهد محصولی سالم را خریداری می کند.[/box]

متنوع ترین انواع لواشک

خرید مستقیم متنوع ترین انواع لواشک

برای خرید این محصولات به صورت مستقیم از تولید کننده می توانید از هر شهری در ایران اقدام به خرید نمایید. این محصولات در حجم عمده از کارخانه به فروش مستقیم می رسند. جهت خرید عمده می توانید با متخصصین فروش ما در ارتباط باشید  وسفارشات خود را ثبت نمایید.