فروش لواشک کیوی فله از تبریز

فروش لواشک کیوی

فروش لواشک کیوی به صورت فله و ورقه ای از شهر تبریز می تواند یک فرصت استثنایی برای خریداران و عمده فروشان در سراسر ایران باشد زیرا می توانند با ارزان ترین قیمت ها انواع لواشک کیوی و دیگر محصولات لواشکی را تهیه نمایند. به جز لواشک محصولات دیگری که در تبریز عرضه می شوند، انواع ترشک، آلوچه فرآوری شده و تافی ترش می باشند.

فروش لواشک کیوی

فروش لواشک کیوی

کیوی یکی از میوه های انتخابی برای تولید لواشک می باشد زیرا هم طعم خوشمزه و ترشی دارد و هم اینکه خواص زیادی برای بدن دارد. لازم است ذکر کنیم که کیوی می تواند بیماری گوارشی و نفخ معده را از بین ببرد، از این رو لواشک کیوی نیز تا حدودی می تواند انتقال دهنده این خواص باشد.

فروش لواشک کیوی شامل موارد زیر می باشد:

  • لواشک کیوی پذیرایی
  • لواشک کیوی ورقه ای
  • لواشک کیوی لوله ای
  • لواشک کیوی فله

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک کیوی ورقه ای در ۳ سایز کوچک، بزرگ و متوسط تولید می شود و لواشک کیوی فله به صورت کیلویی و ورقه های ۲ کیلویی به فروش می رسد.[/box]

فروش لواشک کیوی

فروش لواشک از تبریز

برای خرید و فروش لواشک از تبریز از طریق این مجموعه می توانید اقدام نمایید. انواع لواشک، ترشک، آلوچه فرآوری شده و تافی ترش از محصولاتی هستند که در کارخانه های بزرگ تبریز تولید می شوند و شما می توانید محصولات ذکر شده را به صورت بسته بندی و فله نیز تهیه کنید.

فروش عمده لواشک فله

امکان فروش عمده لواشک فله برای همه شهرهای مختلف فراهم شده است و شهر مبدا تبریز می باشد و همه خریداران می توانند از روش های آنلاین برای خرید این محصولات اقدام نمایند.

فروش لواشک کیوی

معرفی محصولات

  1. لواشک فله ورقه ای
  2. لواشک فله پذیرایی
  3. ترشک فله
  4. ترشک بسته بندی
  5. آلوچه فرآوری شده
  6. تافی ترش

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]به راحتی می توانید با ارسال یک پیام کاتالوگ محصولات را دریافت کنید.[/box]