فروش لواشک پذیرایی ۳۰۰ گرمی

فروش لواشک پذیرایی در وزن های متفاوت با توجه به بازار و نیاز مشتریان انجام می گیرد. انواع لواشک پذیرایی با بسته بندی های ۱ کیلویی، ۵۰۰ گرمی، ۳۰۰ گرمی و در صورت سفارش در وزن های کمتر نیز قابل بسته بندی می باشد. فروش لواشک پذیرایی فله نیز یکی از گزینه های دیگر برای عمده فروشان می باشد که می تواند بازار خوبی داشته باشد.

فروش لواشک پذیرایی

فروش لواشک پذیرایی

لواشک پذیرایی از محصولاتی است که می تواند یک بازار عالی را برای تمامی توزیع کنندگان در سراسر ایران داشته باشد زیرا هم از نظر ظاهری زیبا و شکیل می باشد و هم از نظر مزه می تواند پاسخگوی سلایق مختلف افراد باشد. این محصول با توجه به نحوه تولید می تواند یا بسته بندی شفاف و سلفونی داشته باشد یا به صورت متالایز بسته بندی شود.

فروش لواشک پذیرایی در انواع و طرح های متنوعی صورت می گیرد که به آنها در ادامه اشاره می کنیم.

  1. لواشک پذیرایی دو سر پرس
  2. لواشک پذیرایی دو سر پیچ
  3. تافی ترش میوه ای
  4. تافی لواشکی

فروش لواشک پذیرایی

تولید لواشک پذیرایی

اصولا لواشک پذیرایی در ۲ نوع متفاوت به تولید می رسد. تولید به صورت خمیری و تولید به صورت ورقه ای، نحوه تولید انواع لواشک پذیرایی می باشد که هر کدام ویژگی های خود را دارا هستند. تولید لواشک پذیرایی به صورت خمیری نسبت به ورقه ای برای تولید کننده آسان تر می باشد و بالطبع قیمت کمتری نیز دارد. مواد اولیه در تولید این محصولات می تواند یکسان باشد ولی معمولا پوره خرما برای لواشک خمیری و پوره میوه برای تهیه لواشک پذیرایی ورقه ای استفاده می شود.

فروش لواشک پذیرایی

طعم های مختلف لواشک پذیرایی

  • سیب و انار
  • سیب و زرشک
  • انارو زرشک
  • سیب و زردآلو
  • لواشک خرما

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]قابل توجه عزیزان که ۴ مورد اول لواشک پذیرایی ورقه ای و مورد آخر لواشک خمیری می باشد که طعمی ملس دارد.[/box]