فروش عمده لواشک پذیرایی با کیفیت مستقیم از کارخانه

فروش عمده لواشک پذیرایی با کیفیت مستقیم از کارخانه

فروش عمده لواشک پذیرایی با کیفیت مستقیم از کارخانه انجام می شود. لواشک پذیرایی با طعم های مختلف را می توانید بدون واسطه از درب کارخانه به صورت عمده با قیمت ارزان تری خرید کنید. این محصولات ترش و خوشمزه از پوره میوه یا خرما با کیفیت های متفاوت در شهرهای مختلف ایران با برند های متفاوتی تولید می شوند. این لواشک ها را می توانید به صورت فله یا کیلویی و یا در بسته بندی های 500 گرمی یا 1 کیلویی آماده سفارش دهید.

فروش عمده لواشک پذیرایی با کیفیت مستقیم از کارخانه

لواشک پذیرایی

لواشک های پذیرایی در بازار به دلیل کوچک بودن و به صرفه بودن مورد علاقه بسیاری از نوجوان و کودکان می باشد. همچنین به علت سایز آن و قیمت مناسب مورد استفاده زیادی در مهمانی ها نیز قرار گرفته است.

این محصول بر پایه های مختلفی از نظر سایز و شکل و همچنین نوع بسته بندی و روکش آن  قابل طبقه بندی می باشند. از لحاظ نوع روکش آن به دو نوع تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • لواشک پذیرایی با روکش متالایز
  • لواشک پذیرایی با روکش نایلونی که به نوع روکش نایلونی، شفاف نیز میگویند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات براساس نوع بسته بندی به دو دسته دوسرپیچ و دوسرپرس تقسیم بندی می شوند که دوسرپیچ همان بسته بندی به صورت شکلات می باشد.[/box]

فروش عمده لواشک پذیرایی با کیفیت  مستقیم از کارخانه

لواشک های پذیرایی به دلیل تنوع در شکل نظر جوانان و کودکان را به خود جلب کرده که می توان به نوع لیسکی، لوله ای، پستونکی، ورقه ای که پرفروش ترین آنها در بین کودکان می باشد اشاره نمود.

از طرفی، لواشک های پذیرایی را بنا به فرم ساخت میتوان به دو دسته تقسیم نمود که عبارتند از:

  • خمیری
  • لایه ای

که در نوع لواشک پذیرایی خمیری مواد لواشک یکجا و یکدست قالب بندی شده است ولی در لواشک پذیرایی لایه ای، یک لواشک از دو تا 4 لایه لواشک نازک بهم چسبیده تشکیل شده است.

فروش عمده لواشک پذیرایی با کیفیت  مستقیم از کارخانه

نحوه فروش و قیمت لواشک پذیرایی به صورت عمده

جهت خرید عمده لواشک پذیرایی می توانید به صورت حضوری به کارخانه مراجعه کرده و یا از طریق نمایندگی های آن سفارش خود را ثبت نمائید.

از آنجاییکه لواشک های پذیرایی به صورت کیلویی و بسته بندی به فروش می رسد و بنا به نوع بسته بندی لواشک های پذیرایی، قیمت آن متغییر می باشد مشتری می باید جهت دریافت قیمت حجم لواشک های درخواست شده مستقیما با مرکز فروش تماس حاصل فرمائید.