فروش عمده ترشک پرتقال فله

فروش عمده ترشک پرتقال

فروش عمده ترشک پرتقال فله به صورت مستقیم از درب کارخانه صورت می گیرد. ترشک پرتقال از میوه ترش و خوش طعم پرتقال تهیه می شود. این میوه جزو مرکبات است و دارای خواص درمانی فراوانی می باشد. ترشک پرتقال دارای تکه های پرتقال است، رنگ آن نارنجی مایل به قهوه ای بوده و طعمی ترش دارد. طعم خاص و فوق العاده آن یکی از دلایل فروش بالای آن در بازار است. این محصول هم اکنون به صورت عمده از کارخانه قابل خریداری است.

فروش عمده ترشک پرتقال

ویژگی های ترشک پرتقال

ترشک پرتقال یکی از طعم ها متنوع ترشک است که در کنار طعم های دیگری مانند ترشک انجیر، ترشک زردآلو زرد، ترشک زردآلو قرمز، ترشک آلوچه جنگلی، ترشک آلبالو، ترشک هلو، ترشک آلو زرد، ترشک آلو قرمز، ترشک گیلاس، ترشک آلو بخارا، ترشک انار، ترشک انار و آلوچه، ترشک زرشک و آلوچه، ترشک زغال اخته، ترشک بیست میوه و هفت میوه به تولید می رسد.

فروش عمده ترشک پرتقال

از ویژگی های ترشک پرتقال و میوه آن، می توان به ویتامین های فراوان موجود در آن و خواصی درمانی زیادی که دارد، اشاره کرد.

  1. پرتقال حاوی ویتامین های زیادی از جمله ویتامین C، ویتامین B، آهن، فسفر، سدیم و کلسیم می باشد که برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است.
  2. ویتامین C فراوان موجود در پرتقال از ابتلا به سرطان خون به ویژه در کودکان زیر 15 سال جلوگیری می کند.
  3. استفاده از مرکباتی مانند پرتقال از بروز مشکلاتی مانند سوء هاضمه و سکته جلوگیری می کند.
  4. مصرف پرتقال برای افرادی که مصرف گوشت نسبتا بالایی دارند و بدنی اسیدی دارند بسیار مفید می باشد.
  5. پرتقال میوه ای اشتها آور مقوی معده، ضد اسپاسم و آرام بخش است.
  6. از این میوه زمستانی در تهیه ترشک و لواشک پرتقال استفاده می شود. طرفداران زیادی در سنین مختلف از این محصولات در فصل های گوناگون سال استفاده می کنند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]یکی از بهترین ویژگی های ترشک پرتقال صنعتی، تهیه آن از بهترین و مرغوب ترین میوه های پرتقال است که در محیطی مناسب با رعایت اصول بهداشتی به تولید می رسند.[/box]

فروش عمده ترشک پرتقال

فروش عمده ترشک پرتقال فله از کارخانه

فروش این محصول از کارخانه به صورت عمده و در پت های 13 کیلویی انجام می شود. برای خرید انواع ترشک، لواشک و رب میوه ای در طعم های گوناگون می توانید به راحتی با کارخانه ارتباط برقرار کرده و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید. خرید از تمام شهرهای ایران امکان پذیر است و محصولات کاملا مستقیم از درب کارخانه به دست مشتریان می رسد.