عرضه لواشک و ترشک بسته بندی از کارخانه

لواشک و ترشک بسته بندی

لواشک و ترشک بسته بندی در انواع مختلف از کارخانه قابل خریداری می باشند. عرضه انواع لواشک و ترشک بسته بندی در ایران دارای سابقه ی طولانی بوده و فروش این محصولات مستقیما از کارخانه صورت می پذیرد. تولید لواشک و ترشک با تنوع طعم و تنوع در بسته بندی عوامل مهمی هستند که باعث شده تا این دو محصول جای خود را در بازار باز کرده و با فروش بسیار بالایی همراه باشند.

لواشک و ترشک بسته بندی

لواشک و ترشک بسته بندی

لواشک و ترشک از پختن و گرفتن عصاره میوه های مختلف تهیه می شوند. شیره میوه های ترش، شیرین و ملس را پس از پختن گرفته و برای تهیه لواشک آن ها را در فضای آزاد خشک می کنند. برای تهیه ترشک نیز میوه و عصاره آن را با هم بسته بندی کرده یا به صورت کیلویی به فروش می رسانند. از این رو بسیاری از خواص میوه ها را می توان در ترشک و لواشک یافت. این دو محصول در انواع مختلفی از بسته بندی به تولید می رسند که در ادامه می خوانیم.

لواشک و ترشک بسته بندی

انواع لواشک بسته بندی

لواشک را می توان به دو صورت کیلویی و بسته بندی خریداری کرد. لواشک بسته بندی خود دارای انواع مختلفی از طرح هاست. در زیر انواع لواشک بسته بندی ذکر شده است.

  1. لواشک کیمی
  2. لواشک لوله ای
  3. لواشک ورقه ای
  4. لواشک کبابی
  5. لواشک لقمه ای
  6. لواشک پذیرایی دو سر پرس و دو سر پیچ
  7. لواشک طرح سیب و انار و…

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک های بسته بندی از نظر طعم دارای دو نوع لواشک میوه ای و لواشک خرما می باشند.[/box]

لواشک و ترشک بسته بندی

ماده اولیه لواشک میوه ای پوره سیب است و ماندگاری بسیار بالایی دارد. ماده اولیه لواشک خرما نیز پوره خرما بوده که نسبت به دیگر انواع لواشک ارزان تر است. لواشک خرما از نظر کیفیت درجه بندی دارد و با توجه به نیاز خریدار به فروش می رسد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]بسته بندی لواشک، به صورت متالایز یا سلفونی می باشد که در بسته بندی متالایز محصول داخل بسته بندی دیده نمی شود.[/box]

لواشک و ترشک بسته بندی

انواع ترشک بسته بندی

ترشک بسته بندی نیز همانند لواشک دارای طرح های گوناگون زیر می باشد.

  • ترشک بسته بندی وکیوم یا استندی در 5 طعم بی نظیر آلو سانتریزه، آلبالو، زردآلو، آلوچه جنگلی و زغال اخته
  • ترشک بسته بندی ظرفی یا کریستالی در 5 طعم آلو سانتریزه، آلبالو، زردآلو، آلوچه جنگلی و زغال اخته
  • ترشک بسته بندی لیوانی در طعم آلوچه جنگلی.

 لواشک و ترشک بسته بندی

عرضه ترشک و لواشک بسته بندی از کارخانه

تولید و عرضه ترشک و لواشک مستقیما از کارخانه صورت می پذیرد. این محصولات پس از تولید در فضای کاملا بهداشتی در بسته بندی های مختلف قرار می گیرند تا از رطوبت و آلودگی محفوظ بمانند. روی تمام این بسته بندی ها نشان استاندارد، نشان سیب سلامت، پروانه بهداشت و تاریخ انقضا ثبت شده است تا مشتریان عزیز بتوانند با خاطری آسوده، خریدی مطمئن داشته باشند.