صادرات لواشک و ترشک مرغوب از ایران

صادرات لواشک و ترشک مرغوب از ایران

صادرات لواشک و ترشک مرغوب در بهترین کیفیت از کارخانه های موجود در ایران انجام می گیرد. جهت صادرات این محصولات به دیگر کشور ها، از بهترین محصولاتی که از مواد اولیه درجه یک و سالم تهیه شده اند استفاده می گردد. لواشک و ترشک دو محصول بسیار خوشمزه هستند که در همه جای دنیا طرفداران مخصوص به خود را دارند. حجم قابل توجهی از لواشک و ترشک از ایران به دیگر کشورها صادر می گردد. چرا که ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات است و همچنین به دلیل وجود تنوع فراوان میوه ها در کشورمان، نوع این محصولات زیاد است و مورد توجه ذائقه های مختلف قرار گرفته است. برای آشنایی با این محصولات، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

صادرات لواشک و ترشک مرغوب از ایران

تهیه لواشک و ترشک مرغوب و با کیفیت

لواشک و ترشک از محصولاتی هستند که توسط تولید کنندگان زیادی به تولید می رسند. اینکه این محصولات با کیفیت و مرغوب باشند موضوعی است که تشخیص آن به سادگی امکان پذیر است و لازم است تنها به چند مورد توجه داشته باشیم تا بتوانیم خریدی مطمئن داشته باشیم.

  1. توجه به نوع بسته بندی محصولات
  2. طبیعی بودن رنگ، بو و مزه آنها
  3. توجه به مجوز های بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید
  4. توجه به تاریخ تولید و انقضا محصول

با بررسی این موارد قطعا می توان محصولی با کیفیت و مرغوب را خریداری کرد.

صادرات لواشک و ترشک مرغوب از ایران

انواع لواشک و ترشک

لواشک و ترشک در دو نوع کیلویی و بسته بندی به فروش می رسند که خریداران هر کدام از این موارد را با توجه میزان فروش خود و نیاز مصرف کنندگان تهیه می کنند. لواشک های کیلویی که با نام های متری یا ورقه ای نیز می شناسیم، بیشتر در تهیه لواشک های طرح دار استفاده می شوند و از تنوع طعم بالایی نیز برخوردارند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]از لواشک های بسته بندی نیز در مهمانی ها و دور همی ها استفاده می شود چرا که در بسته بندی های کوچک و بهداشتی قرار دارند و استفاده آن ها نیز راحت تر می باشد.[/box]

صادرات لواشک و ترشک مرغوب از ایران

صادرات لواشک و ترشک مرغوب به کشورهای دیگر

همان طور که این محصولات در ایران با فروش خوبی همراهند، از دیگر کشورها نیز خریداری می شوند. محصولات صادراتی تمامی موارد لازم بهداشتی را دارا هستند و از مجوزهای بهداشت نیز برخوردارند. بدین صورت فروش آن ها نیز به راحتی در داخل و خارج از کشور صورت می گیرد. جهت خرید این محصولات می توانید با متخصصان ما در این زمینه در ارتباط باشید.