خرید مستقیم رب میوه انار به صورت عمده 

رب میوه انار

رب میوه انار از جمله قدیمی ترین انواع رب میوه‌ای است که در کشورمان به تولید می رسد.  این محصول یکی از پر کاربرد ترین و پرفروش ترین انواع رب میوه ای است که در کنار انواع مختلفی از رب های میوه تهیه می شود و به عنوان چاشنی در غذاها استفاده می شود. تولید این محصولات در کارخانه صورت می گیرد، و از آنجایی که امروزه دقت زیادی در بهداشتی بودن محصولات خوراکی می شود، علاوه بر اینکه در کارخانه های معتبر و زیر نظر وزارت بهداشت به تولید می رسند، دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت نیز می باشند تا خریداران عزیز بتوانند هنگام خرید از صحت و سلامت و بهداشت محصول خود اطمینان کامل کسب نمایند.

رب میوه انار

رب میوه انار

رب میوه انار یکی از محصولات ترش و بسیار لذیذی از خانواده ترشیجات می باشد. برای تهیه رب میوه انار، از پوره تازه و سالم میوه انار استفاده می شود.

این محصول یا به صورت غلیظ و یا به صورت رقیق تولید می‌شود و خریداران با توجه به سلیقه و نیاز خود آن را تهیه می کنند.

رب میوه انار یکی از طعم هایی است که هم به صورت فله ای و هم به صورت بسته بندی شده به بازار عرضه می شود. حتماً تا به حال بسته های کوچک رب انار یا همان سس انار را دیده‌اید که در کنار غذاها و خورشت هایی همچون مرغ استفاده می شود و به طعم خاص و دلچسبی را به غذا هدیه می دهد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصول در حجم زیاد و به صورت کیلویی نیز به فروش می رسد که برای این امر، پت های ۱۳ کیلوگرمی در نظر گرفته شده است.[/box]

رب میوه انار

خرید مستقیم انواع رب میوه

خرید مستقیم انواع رب میوه در ۱۵ طعم مختلف از کارخانه به صورت عمده صورت می گیرد.  این طعم ها عبارتند از طعم آلبالو، آلو، آلو قرمز، آلو زرد، زردآلو زرد، زردآلو قرمز، نارنج، استوایی، کیوی، تمشک، گوجه سبز، انجیر، زغال اخته، زرشک و…

تمامی محصولات نامبرده شده دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت، پروانه تولید، تاریخ تولید و تاریخ انقضا، شماره سری ساخت، وزن خالص و… می باشند. فروش این محصولات از کارخانه به صورت عمده و در حجم های بالا به صورت تناژ صورت می‌گیرد. خریداران عزیز می توانند جهت خرید خود از تمامی شهرهای ایران اقدام نمایند.