خرید مستقیم انواع ترشک از تولید کننده

خرید مستقیم انواع ترشک کیلویی و بسته بندی به صورت عمده از تولید کنندگان انواع لواشک، ترشک و رب های میوه ای در ایران امکان پذیر می باشد. ترشک یکی از خوراکی های آبدار، فرش بر بسیار خوشمزه‌ای است که به عنوان تنقلات و یا میان وعده استفاده می‌شود و گاهاً از آن به عنوان یک چاشنی خوشمزه در خورشت ها استفاده می شود.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]ماده اولیه و اصلی ترشک ها خشکبار میوه های مختلف و گوناگون می باشد که باعث می شود این محصول در طعم های بسیار متنوعی به بازار عرضه شود.[/box]

بسیاری از خریداران و عمده‌فروشان این محصولات را به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی آن که همان کارخانه ها می باشند تهیه می کنند تا بدین صورت در هزینه های خرید خود صرفه جویی کنند.

خرید مستقیم انواع ترشک از تولید کننده

تولید ترشک در طرح های مختلف و بسته بندی های متنوع

همانطور که می دانیم کشورمان ایران از تنوع میوه زیادی برخوردار است. از این میوه ها فراورده های زیادی همچون ترشک، لواشک و رب میوه‌ای به تولید می‌ رسد. ترشک که یکی از محصولات بسیار ترش و پرطرفدار در ایران است دارای تنوع طعم فراوانی همچون طعم های زغال اخته، آلو قرمز، آلو زرد، آلو‌سیاه، انار، زرشک، پرتقال، زردآلو زرد، زرد آلو قرمز، مخلوط بیست میوه، مخلوط هفت میوه، انجیر و… می باشد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک های کیلویی که به صورت عمده از کارخانه به فروش می رسند در ظرف های بزرگ یا همان پت های ۱۳ کیلویی به بازار عرضه می‌شوند.[/box]

ترشک های بسته بندی نیز که دارای طعم های محدودتری نسبت به ترشکهای کیلویی هستند به صورت لیوانی، ظرفی یا کریستالی، استندی یا وکیوم به بازار عرضه می‌شوند. وزن ترشک های بسته بندی بین ۵۰ تا ۱۰۰ گرم متغیر می باشد.

خرید مستقیم انواع ترشک از تولید کننده

خرید مستقیم انواع ترشک از تولید کننده

در صورتی که قصد خرید مستقیم این محصولات از تولید کننده اصلی آن را دارید می توانید آنها را به صورت عمده و در حجم بالا از کارخانه خریداری کنید تا این محصولات را از درب کارخانه دریافت نمایید لازم به ذکر است که تمامی محصولات تولید شده در این کارخانه های معتبر دارای مجوز بهداشت،نشان سیب سلامت و پروانه تولید می باشند.