خرید لواشک طبیعی فله

خرید لواشک طبیعی به صورت فله و کیلویی در ۸ طعم متنوع و بسیار جدید در کنار انواع ترشک و آلوچه فرآوری شده می تواند بازاری کامل را برای شما داشته باشد. منظور از لواشک طبیعی، محصولی است که مواد افزودنی ندارد یا درصد کمی را داراست و منظور از لواشک فله، لواشک های ورقه ای می باشند که به صورت کیلویی به خرید و فروش می رسد.

خرید لواشک طبیعی

خرید لواشک طبیعی

همان طور که از اسم این محصول پیداست، لواشک طبیعی لواشکی است که باید عاری از هرگونه آلودگی، گردوغبار و بدون مواد افزودنی باشد تا طعمی خوشمزه و طبیعی از میل کردن آن مشخص شود. در تولید این محصولات از مواد اولیه خوب مانند: پوره میوه، رنگ های خوراکی و مجاز باید استفاده گردد تا زمانی که مصرف کننده آن را میل می کند بتواند طعم واقعی میوه را احساس کند. معمولا لواشک های فله که به صورت تک طعم تولید می شوند در این گروه قرار می گیرند.

انواع لواشک طبیعی فله

ما انواع لواشک فله را در ۳ نوع کیفیت با پوره ها و مواد اولیه مختلف ( پوره سیب، پوره خرما و پوره میوه های دیگر) را تولید می کنیم و در اختیار عمده فروشان قرار می دهیم، زیرا دهک های مختلف جامعه هر کدام مزه خاصی را می پسندند و به دلیل متفاوت بودن منطقه آب و هوایی، افراد بعضی مناطق، طعم شیرین لواشک خرما و بعضی دیگر طعم ترش پوره زرشک را تایید می کنند.

  1. تمشک
  2. زرشک
  3. زردآلو 
  4. هلو
  5. انار
  6. آناناس
  7. استوایی
  8. کیوی

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]طعم هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم در دسته انواع لواشک نیمه صنعتی قرار دارند و دارای مزه ای طبیعی می باشند زیرا از پوره خالص میوه و پوره سیب تهیه می شوند.[/box]

خرید لواشک طبیعی

خرید عمده لواشک فله

ما در این مجموعه بنا داربم با تولید انواع لواشک فله و دیگر محصولات بازار ترشیجات بازاری جامع را در اختیار شما عمده فروشان عزیز در سراسر کشور قرار دهیم تا بتوانید با یک مرتبه خرید عمده، همه محصولاتی که مورد نیازتان است را تهیه نمایید.

خرید لواشک طبیعی
محصولات فله که در کیفیت های مختلف ارائه می شوند به شرح زیر می باشد:

  • لواشک صنعتی
  • لواشک نیمه صنعتی
  • لواشک شیره دار
  • لواشک پذیرایی دو سر پرس
  • لواشک پذیرایی دو سر پیچ
  • تافی ترش میوه ای
  • ترشک در طعم های مختلف
  • آلوچه شیره دار

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]محصولات عرضه شده علاوه بر تولید به صورت فله، در انواع بسته بندی ها از وزن ۲۰ گرم تا ۱ کیلوگرم  در طرح ها و اشکال مختلف تولید می شوند.[/box]