خرید عمده رب میوه ای صادراتی از کارخانه

خرید عمده رب میوه ای صادراتی

خرید عمده رب میوه ای صادراتی از کارخانه به صورت مستقیم امکان پذیر است. رب میوه از جمله محصولاتی است که از تنوع طعم بالایی برخوردار بوده و بسیار پرفروش می باشد. از این محصول به عنوان یک طعم دهنده بی نظیر در پخت انواع غذاها استفاده می شود.

خرید عمده رب میوه ای صادراتی

خرید عمده رب میوه ای صادراتی

رب میوه ای از محصولاتی است که در تهیه آن می توان از انواع میوه ها استفاده نمود و در نهایت طعم های مختلفی در مزه های ترش و ملس داشت و از آن ها در انواع دسر ها و خورشت ها استفاده کرد. این محصول بی نظیر در سراسر دنیا طرفداران خود را دارد. از این رو علاوه بر فروش در داخل کشور، بسیاری از خریداران و عمده فروشان در کشورهای مختلف اقدام به خرید انواع محصولاتی چون رب میوه ای، لواشک، ترشک و… از بهترین و معتبرترین کارخانه های ایران می کنند.

خرید عمده رب میوه ای صادراتی

این کارخانه ها در تهیه انواع محصولات خود مطابق قوانین بهداشتی پیش می روند و از مرغوب ترین میوه ها جهت تهیه این محصولات استفاده می کنند تا بتوانند با تولید محصولات با کیفیت و خوش طعم، رضایت مشتریان خود را به دست آورند.

همانگونه که ذکر شد، رب های میوه ای در طعم های بی نظیر زیر به تولید می رسند.

  1. رب میوه ای زرشک پالپ دار
  2. رب میوه ای آلبالو
  3. رب میوه ای انجیر
  4. رب میوه ای آلوچه قجری
  5. رب میوه ای لیمو عمانی
  6. رب انار شل ساده ترش
  7. رب انار شل ساده ملس
  8. رب انار شل غلیظ ترش
  9. رب انار شل غلیظ ملس
  10. رب انار سفت معمولی ترش
  11. رب انار سفت معمولی ملس
  12. رب انار سفت دانه دار ترش
  13. رب انار سفت دانه دار ملس
  14. رب میوه ای نارنج پالپ دار
  15. رب میوه ای لیمو سبز
  16. رب میوه ای آلو سبز
  17. رب میوه ای زردآلو قرمز
  18. رب میوه ای زردآلو زرد
  19. رب میوه ای کیوی
  20. رب میوه ای تمشک
  21. رب میوه ای آلو خورشتی
  22. رب میوه ای استوایی

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع رب میوه ای در طعم های بالا در ظروف 13 کیلوگرمی به بازار عرضه می گردند.[/box]

خرید عمده رب میوه ای صادراتی

در کنار رب میوه ای، محصولات دیگری همچون لواشک ها و ترشک های کیلویی و بسته بندی، شربت های میوه ای و تمر هندی و تمر آلبالو نیز به فروش می رسند.

خرید عمده رب میوه ای صادراتی از کارخانه

خرید مستقیم و عمده محصولات از تولید کننده اصلی و بدون واسطه برای خریداران با سود اقتصادی همراه است. به طور کلی خرید در حجم بالا، خریدار را تا مدتی از خرید مجدد محصول بی نیاز کرده و همچنین از هزینه های اضافه ای همچون هزینه حمل و نقل نیز جلوگیری می شود. از این رو انتخاب اکثر خریداران، خرید به صورت مستقیم می باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات دارای نشان های سیب سلامت، پروانه تولید و تاریخ انقضا می باشند.[/box]